اخبار داغ

فرماندار کوهدشت:

سیلاب راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت را قطع کرد

سیلاب راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت را قطع کرد
فرماندار کوهدشت از قطع شدن راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت در منطقه کوهدشت شمالی براثر سیلاب و بارش شدید باران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاءالله نعمتی درگفت‌وگو با خبرنگار سفیر‌افلاک با اشاره هشدارهای سیلاب اظهار داشت: باتوجه اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و سیل آسا به این منطقه و نیز اعلام هشدار های ستاد مدیریت بحران استان، طی جلسه ای که با حضور اعضای ستاد بحران و بخشداران شهرستان کوهدشت برگزار شد توصیه های لازم به دستگاه های خدمات‌رسان ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک ,

وی با اشاره به اعلام هشدار به مغازه‌داران و منازل حاشیه نهر مرکزی کوهدشت، افزود: برای این شهرستان سازمان هواشناسی بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ میلی‌متر بارندگی پیش‌بینی کرده که در برخی نقاط استان این میزان تا ۲۰۰میلی متر تخمین شده است.

,

فرماندار کوهدشت با اشاره به بازدید میدانی از نقاط سیل‌خیز شهرستان، عنوان کرد: براثر بارش شدید باران و سیلاب، راه ارتباطی ۵۸ روستای کوهدشت در منطقه کوهدشت شمالی با مرکز شهرستان قطع شده است، که باید راهداری و حمل و نقل جاده ای پس از این قضیه و بارندگی‌ها، در مورد راه های روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: بارش‌ها در عصر امروز شدت بیشتری داشته و به شکل رگباری است، به مردم عزیز توصیه می شود از حضور در مناطقی که احساس خطر می رود ،خودداری کرده و در نقاط امن نقل مکان داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه