اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه الشتر:

سپاه ناحیه الشتر آماده کمک رسانی برای مقابله با ویروس کرونا است

سپاه ناحیه الشتر آماده کمک رسانی برای مقابله با ویروس کرونا است
فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: سپاه این ناحیه برای هرگونه کمک به دستگاه ها و سازمان های متولی در مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری آمادگی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود یوسفوند در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: در پی شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور که سلامت هموطنان را با تهدیداتی مواجه کرده است سپاه ناحیه الشتربرای هرگونه کمک به دستگاه ها و سازمان های متولی در مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری آمادگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی از نقش آفرینی بسیج در طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال به عنوان تجربه ای بسیار موفق یاد کرد و افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی همچون زمان جنگ تحمیلی که رزمندگان اسلام در مواجهه با بمب باران شیمیایی رژیم بعثی، ماسک را از روی صورت خود برداشته و بر روی صورت دگیری می گذاشتند، ماهم به همدیگر کمک کنیم و عمل رزمندگان را الگوی خود قرار دهیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه الشترعنوان کرد: خوشبختانه تا کنون در شهرستان موردی از ابتلا به این بیماری گزارش نشده است. این بیماری قابل پیشگیری بوده ‌و به راحتی با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه جو روانی منفی بدتر از ویروس کرونا عمل می کندبیان کرد: افراد و خانواده ها خونسردی خود راحفظ کرده و بدون استرس بهداشت فردی را رعایت کنند، طبق گزارشات تا کنون تعدادی از افراد مبتلا به ویروس کرونا مداوا و ترخیص شده اند و ان شاءالله ویروس کرونا هم مقابل ملت مقاوم ایران به زانو در خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه