اخبار داغ

دادستان جویبار:

دستگاه قضا در حفاظت از سلامت مردم خط قرمزی ندارد/برخورد قاطع با سودجویان و محتکران

دستگاه قضا در حفاظت از سلامت مردم خط قرمزی ندارد/برخورد قاطع با سودجویان و محتکران
دادستان جویبار گفت: دادستانی و دستگاه قضایی در راستای صیانت از حقوق مردم با کسانی که با اقدامات منفعت طلبانه و یا سودجویانه در شرایط حساس کنونی سلامت مردم را به مخاطره بیاندازند بدون اغماض و به شدت برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید محمد قنبری امشب در بازدید از داروخانه‌ها و واحدهای عرضه کننده ماسک و کالاهای مرتبط با سلامت مردم در شهرستان جویبار گفت: برای جلوگیری از هرگونه تخلف و سوءاستفاده‌های احتمالی از سوی داروخانه‌ها و سایر واحدهای عرضه‌کننده ماسک و اقلام ضدعفونی مورد نیاز طی دستور قضایی از دستگاه‌های مسئول به ویژه اداره تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان در خواست شده که تا با همکاری اداره صمت از این واحدها بازدید و ضمن برخورد با موارد تخلف در صورت نیاز نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام کنند.
 
وی تصریح کرد: در اجرای این دستور مقرر شده تیم‌های ویژه بازرسی به طور مرتب به فعالیت داروخانه‌ها و واحدهای عرضه‌کننده ماسک و کالاهای مرتبط با سلامت مردم نظارت کنند.
 
 دادستان جویبار با هشدار به واحدهای متخلف خاطرنشان کرد: دادستانی و دستگاه قضایی در راستای صیانت از حقوق مردم با کسانی که با اقدامات منفعت طلبانه و یا سودجویانه در شرایط حساس کنونی سلامت مردم را به مخاطره بیاندازند بدون اغماض و به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه