اخبار داغ

تخریب پل‌های ارتباطی روستاهای سیل‌زده پلدختر

تخریب پل‌های ارتباطی روستاهای سیل‌زده پلدختر
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از طغیان بخشی از رودخانه کشکان خبر داد و گفت: در «چم‌حیدر» و «دم‌رود» معمولان، رودخانه کشکان طغیان کرده و آب کاملا در سطح جاده قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عارف امرایی امشب در گفت‌وگویی با اشاره به مسدود شدن بسیاری از راه‌های منتهی به پلدختر، اظهار کرد: در حال حاضر محور قدیم پلدختر همچنان به دلیل حجم بالای بارش مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: در چند نقطه از شهرستان پلدختر همچون «چم‌حیدر» و «ملاوی» آب گرفتگی را شاهد هستیم که قطعا با ادامه روند بارش‌ها، شاهد تخریب محورها در این مناطق خواهیم شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از طغیان بخشی از رودخانه کشکان خبر و ادامه داد: در چم‌حیدر و دم‌رود معمولان، رودخانه کشکان طغیان کرده و  آب کاملا در سطح جاده قرار گرفته است.

امرایی بیان داشت: با توجه به شرایط توپوگرافی محورهای خرم‌آباد و پلدختر و هم‌جواری با رودخانه کشکان، از این رو تخریب این نقاط دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به استقرار 10 اکیپ راهداری در مسیر خرم‌آباد به پلدختر و بالعکس، افزود: ریزش‌برداری و مقابله با آب گرفتگی از جمله اقدامات اخیر راهداری در سطح محورهای استان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه پل‌های موقت روستاهای سیل‌زده به صورت کانالی برقرار شده بود، با بارش‌های سیل‌آسای امروز دچار تخریب خواهند شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه