اخبار داغ

مسافرآستانه مطرح کرد؛

بودجه‌ای برای جبران خسارت مالی گروه‌ها نداریم/ جبران «ضرر زمانی»

بودجه‌ای برای جبران خسارت مالی گروه‌ها نداریم/ جبران «ضرر زمانی»
دبیر شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر اعلام کرد که با مشخص شدن وضعیت توقف یا تمدید تعطیلی اجراهای تئاتر، تصمیم نهایی درباره جبران ضرر زمانی گروه‌های تئاتری گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مسافرآستانه دبیر شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر درباره وضعیت اجراهای نمایشی که به دلیل تعطیلی اعلام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده‌اند و راهکارهای در نظر گرفته شده برای کم شدن ضرر گروه‌های نمایشی، گفت: راهکارهای مختلفی را در این خصوص در نظر گرفته‌ایم که البته باید تا هفته آینده و توقف یا تمدید تعطیلی درباره آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: قرار است شورای سیاستگذاری و شورای مالی تماشاخانه ایرانشهر در هفته آینده جلسه‌ای را برگزار کند تا اگر شرایط کنترل و رفع ویروس کرونا به حالت عادی برگشت، درباره وضعیت تمدید اجراهای نمایشی این تماشاخانه تصمیم‌گیری لازم را اتخاذ کنیم.

,

مسافرآستانه تأکید کرد: نمایش‌هایی که روی صحنه رفته بودند و این روزها به دلیل تعطیلی اجراهای‌شان متوقف شده، محتمل خسارت‌هایی شده‌اند که ما به دلیل اینکه بودجه‌ای در اختیار نداریم، نمی‌توانیم خسارت مالی آن‌ها را جبران کنیم، ولی تلاش می‌کنیم خسارت و ضرر زمانی وارد شده به گروه‌ها را جبران کنیم.

,

دبیر شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر یادآور شد: جدول اجراهای نمایشی تماشاخانه تا پایان سال ۹۹ بسته شده است و عواقب هر تصمیمی که برای اجراهای فعلی بگیریم، به اجراهای سال ۹۹ نیز منتقل می‌شود.

,

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: پیش از اینکه این تعطیلی رخ دهد ما تمهیداتی بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تماشاخانه ایرانشهر در نظر گرفته بودیم و روزی ۲ بار سالن‌ها را ضدعفونی می‌کردیم و مواد ضدعفونی‌کننده در سالن ها برای استفاده مراجعه‌کنندگان لحاظ شده بود.

,

 

,

منبع:مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه