اخبار داغ

اهدای ۵ هزار کیت تشخیص کرونا از سوی «چین»

اهدای ۵ هزار کیت تشخیص کرونا از سوی «چین»
سفیر چین با حضور در هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، ۲۵۰ هزار ماسک به ایران اهدا کرد و از ارسال ۵ هزار کیت تشخیص کووید ۱۹ خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چانگ هوا، سفیر چین در هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران حضور یافت و ۲۵۰ هزار ماسک به ایران اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 در این جلسه چانگ هوآ، سفیر چین، اظهار کرد: ما ابتدا از دوستان ایرانی خود تشکر می‌کنیم؛ چراکه در زمان بحران جهت مبارزه با بیماری کرونا از ما حمایت کرده و حال با بروز کووید ۱۹ در ایران، وزارت خارجه چین آمادگی لازم را دارد تا با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران همکاری‌های لازم را داشته باشد.
,
 
,
 وی با بیان اینکه به زودی ۵ هزار کیت تشخیص کووید ۱۹ از طرف چین به ایران اهدا می‌شود، افزود: بنابر اعلام نیاز و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد زیادی کیت تشخیص کووید ۱۹ وارد ایران خواهد شد.
,
 
,
 چانگ هوآ گفت: ویروس کرونا مرزها را نمی‌شناسد و دشمن مشترک چین و ایران محسوب می‌شود و برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹ مردم ایران و چین کنار هم بوده و یکدیگر را حمایت می‌کنند تا امنیت و سلامت را به جامعه بازگردانیم.
,
 
,
 سفیر چین عنوان کرد: شعار ما مبنی بر این است که می‌گوییم «قوی باش ایران، قوی باش چین» و با توجه به اینکه در حال سپری کردن روزهای سختی هستیم، با مردم ایران و خانواده‌هایشان همدردی می‌کنیم و آرزو داریم سایر مبتلایان هرچه زودتر بهبود یابند.
,
 
,
راه‌اندازی بیش از ۲۰  آزمایشگاه تشخیص کرونا
, راه‌اندازی بیش از ۲۰  آزمایشگاه تشخیص کرونا,
 
,
 در ادامه دکترجلال نائلی معاون همکاری‌های دو جانبه حوزه بین‌الملل وزارت بهداشت، اظهار کرد: همانطور که سایر کشورها می‌دانند ایران توانمندی‌های زیادی دارد و در خصوص کووید ۱۹ نیز ما تیم تشخیص کاملا توسعه یافته‌ای را تشکیل داده‌ایم.
,
 
,
 وی با اشاره به اینکه تعدادی آزمایشگاه تشخیص کرونا در کشور راه‌اندازی شده است، افزود: بیش از ۲۰ آزمایشگاه نیز برای تشخیص بیماری کرونا در حال راه‌اندازی است و همانطور که می‌دانید این بیماری ابتدا در استان قم و سپس در برخی از استان‌های دیگر مشاهده شد.
,
 
,
  نائلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بنابر بررسی‌های انجام شده تاکنون مرزهای جنوبی، غربی و شرقی کشور هیچ گونه موارد ابتلا به کووید ۱۹ گزارش نشده و بیماری کاملا کنترل شده است.
,
 
,
 در این جلسه، نائلی معاون همکاری‌های دو جانبه حوزه بین الملل، علمایی رئیس ادراه امور چین و خانم کریم پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران حضور داشتند.
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه