اخبار داغ

فرماندار پلدختر:

پلدختر آماده ورود یک سیلاب بیش از ۴ هزار دبی/ راه ارتباطی ۵۰ روستای پلدختر و معمولان قطع شد

پلدختر آماده ورود یک سیلاب بیش از ۴ هزار دبی/ راه ارتباطی ۵۰ روستای پلدختر و معمولان قطع شد
فرماندار پلدختر گفت: پلدختر آماده ورود یک سیلاب بیش از 4 هزار دبی است و گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در حالت آماده باش‌ هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رضائیان در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: طی ۷۲ساعت بارندگی بر اثر ورود موج بارشی قوی به لرستان راه ارتباطی ۵۰ روستای، پلدختر و معمولان قطع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با بیان اینکه راه ارتباطی معمولان به پلدختر و پلدختر به اندیمشک مسدود شد افزود: آب وارد شهر پلدختر نشده است؛ بیشتر مردم به ویژه ضلع غربی پلدختر و ۹ روستای مسیر کشکان منازل خود را با ایزوگام وسیمان درزگیری و مسدود واقدام به تخلیه کردند.

,

فرماندار پلدخترعنوان کرد: دبی لحظه ای آب به سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب رسیده که گاز شهر معمولان به دلیل طغیان کشکان قطع شده است.

,

وی گفت: با ادامه بارندگی‌ها به گفته مدیر عامل آب منطقه ای لرستان تا ساعات دیگر پلدختر به عنوان تنها خروجی آب‌های سطحی لرستان شاهد عبور سیلاب با دبی بیش ازچهار هزار و ۵۰۰ متر مکعب خواهد بود.

,

رضائیان اظهار داشت: در ۹ مدرسه پلدختر و پنج مدرسه معمولان، مساجد و حسینیه مردم مناطق سیل زده اسکان پیدا کردند.

,

وی افزود: تیپ ۵۷سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تجهیزات در پلدختر مستقر شدند که در صورت نیاز وارد میدان می شوند و ضلع غربی پلدختر اعم از مسکن و مغازه تخلیه شدند.

,

فرماندار پلدختر تصریح کرد: با همکاری سپاه یک مکانی را واقع در ضلع غربی پلدختر جهت اسکان گروه های جهادی مشخص و تجهیز شده و گردان‌های بیت‌المقدس بسیج پلدختر و معمولان در حال آماده باش هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه