اخبار داغ

قالی‌ شما را می‌بریم تحویل، هر وقت شد؛

تخلف قالیشویی‌ها پایان سال قوت می‌گیرد/تعیین نرخ‌نامه قالیشویی‌های همدان در انتظار سازمان صمت

تخلف قالیشویی‌ها پایان سال قوت می‌گیرد/تعیین نرخ‌نامه قالیشویی‌های همدان در انتظار سازمان صمت
تعیین نرخ‌نامه قالیشویی‌های استان همدان سه سال در انتظار تصمیم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و هنوز این مهم محقق نشده و در پایان هر سال شاهد تخلفاتی در این خصوص هستیم؛ آقای مدیرکل سازمان صمت استان سه سال زمان کمی برای تصمیم‌گیری است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با نزدیک شدن به آغاز سال نو و شروع فصل خانه تکانی، شستشوی فرش‌ها نیز یکی از اقدامات مهم برای اکثر خانم‌های خانه‌دار است که با توجه به آپارتمان‌نشینی و کوچک شدن فضای ساختمان‌ها، قالیشویی‌هایی به منظور ایجاد سهولت برای شهروندان و تسریع در این امر در نقاط مختلف شهرها ایجاد شد که امروزه اکثراً مردم فرش‌های خود را برای شستشو به این قالیشویی‌ها می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

اما هر سال با نزدیک شدن به آغاز سال نو و بالا گرفتن کار قالیشویی‌ها شاهد تخلفاتی همچون افزایش قیمت و عدم تحویل به موقع فرش‌ها هستیم که این امر موجب گلایه‌مندی مردم شده است و به منظور پیگیری این موضوع گفت‌و‌گویی با رئیس اتحادیه فرش فروشان همدان و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ترتیب دادیم.

,

رئیس اتحادیه فرش فروشان همدان با بیان اینکه تخلفاتی در خصوص افزایش قیمت قالیشویی‌ها نیست، اظهار کرد: نرخ بندی‌ها در حال انجام است.

,

سید محسن قشمی با تأکید بر اینکه نرخ مصوب قالیشویی‌ها را باید سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه کند، گفت: متأسفانه تا کنون این نرخ‌بندی از سوی این سازمان ارائه نشده است.

,

وی با بیان اینکه اکنون قیمت در قالیشویی‌ها به صورت توافقی است، تصریح کرد: از سه سال پیش قرار است سازمان صنعت، معدن و تجارت، نرخ مصوب را در این خصوص ارائه کند که هنوز این مهم محقق نشده است.

,

رئیس اتحادیه فرش فروشان همدان افزود: با وجود عدم ارائه نرخ مصوب قالیشیویی‌ها، چند روز پیش آقای متین در جلسه استانداری عنوان کرده که نرخ مصوب را ارائه کرده‌اند، اما قیمت را به کجا داده‌اند!؟

,

وی با تأکید بر اینکه باید نرخ ارائه شود، بیان کرد: پیشنهاد ارائه نرخ مصوب را به سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته‌ایم اما تا کنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم و سه سال همین وضع است.

,

قشمی در خصوص تخلفاتی همچون عدم تحویل به موقع فرش‌ها نیز یادآور شد: مشتریانی که در این مورد از قالیشویی‌ها ناراضی هستند و یا در خصوص قیمت‌ها، می‌توانند به اتحادیه مراجعه کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر به منظور اعلام نرخ مصوب و عدم پاسخگویی در این خصوص احتمال اعلام نرخ مصوب قبل از سال نو نیست.

, وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر به منظور اعلام نرخ مصوب و عدم پاسخگویی در این خصوص احتمال اعلام نرخ مصوب قبل از سال نو نیست.,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان‌ هم با بیان اینکه در خصوص بحث قالیشویی‌ها نیز در جلسه تنظیم بازار هفته گذشته استان مطرح شد، اظهار کرد: بحث افزایش نرخ نسبت به سال گذشته در این جلسه مطرح شد.

, مدیرکل,  , تعزیرات حکومتی استان همدان‌ هم , با بیان اینکه در خصوص بحث قالیشویی‌ها نیز در جلسه تنظیم بازار هفته گذشته استان مطرح شد، اظهار کرد: بحث افزایش نرخ نسبت به سال گذشته در این جلسه مطرح شد.,

علیرضا حسن پور با تأکید بر اینکه افزایش نرخ که اختلافاتی بود ظاهراً اعمال شده است، گفت: مقرر شد کمیسیون نظارت استان این مهم را انجام دهد که در جریان انجام و یا عدم انجام آن نیستم و صنعت، معدن و تجارت باید در این خصوص اظهار نظر کند.

,

وی بیان کرد: قرار بر اصلاحیه نرخ‌نامه و تأیید یا رد این اصلاحیه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بود که از این موضوع اطلاعی ندارم.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: پس از اصلاح و تأیید نرخ نامه بر اساس آن نرخ‌نامه همه قالیشویی‌ها را مورد بازرسی و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهیم داشت.

,

حسن‌پور تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در ص.رت مشاهده تخلف از طریق سامانه ۱۲۴ و یا در ساعات اداری با شماره ۳۲۵۲۳۴۴۲ واحد رسیدگی به شکایات تماس برقرار کنند  تا شکایات مورد بررسی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه