اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان:

۱۵ کیت تشخیص کرونا تحویل بیمارستان ولیعصر تویسرکان تحویل داده شد

۱۵ کیت تشخیص کرونا تحویل بیمارستان ولیعصر تویسرکان تحویل داده شد
به گفته مسئولان تویسرکانی تاکنون هیچ گونه مورد ثبت شده به کرونا در این شهرستان ثبت نشده و در حال حاضر ۱۵ کیت تشخیص کرونا تحویل بیمارستان ولیعصر داده شده است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک از آن استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بنا بر وعده داده شده به شهروندان تویسرکانی بر آن شدیم تا به طور عمده اخبار مرتبط با کرونا ویروس جدید در این شهرستان را برای آنان منتشر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سید ابراهیم طواف‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان در گفت و گو با عصر همدان؛ اظهار کرد: به طور عمده ویروس کرونا افراد سالخورده و یا افراد با نقص سیستم دفاعی ضعیف را تحت تأثیر  خود قرار می دهد با این حال باید رعایت نکات بهداشت فردی از سوی سایرین به جد دنبال شود.

,

وی افزود: همان گونه که کارشناسان متعدد در رسانه های جمعی هم گفته اند شست شوی مکرر دست ها با آب وصابون و نیز اجتناب از دست دادن و روبوسی می تواند از ساده ترین راهکار های پیشگیری از بیماری کرونا باشد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان افزود: در حال حاضر ۱۵ کیت تشخیص کرونا در اختیار بیمارستان ولی عصر این شهرستان است تا در صورت نیاز و مشاهده مورد مشکوک، ازمایش مربوطه در اسرع وقت انجام شود.

,

سیدرسول حسینی، فرماندار شهرستان تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ در باره تکذیب برخی شایعات وجود کرونا در این شهرستان گفت: خوشبختانه در این شهرستان تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا ثبت و اعلام نشده است.

,

وی اظهار کرد: برای احتیاط بیشتر، از چند روز گذشته تاکنون تصمیم بر آن شده تمامی اماکن ورزشی و مسابقات تا حداقل پایان هفته تعطیل و همچنین جلسات عمومی اداری غیرضروری لغو شود.

,

مهدی کریمی، مدیر مرکز بهداشت هم در گفت و گو با این رسانه با هشدار درباره مصرف قلیان به ویژه عرضه آن در امکان عمومی که زمینه ساز شیوع بیشتر کرونا می شود، گفت: قلیان یکی از سریعترین راه های انتقال ویروس کرونا است و باید این روزها بسته شدن امکان عرضه و مصرف قلیان به طور جدی دنبال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه