اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

فرار رو به جلو اصلاح‌طلبان با ادعای تأثیر رد صلاحیت آنان در مشارکت مردم

فرار رو به جلو اصلاح‌طلبان با ادعای تأثیر رد صلاحیت آنان در مشارکت مردم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان با طرح ادعای اینکه رد صلاحیت برخی از کاندیدا این جناح در مشارکت مردم تأثیر داشته است؛ فرار رو به جلو نداشته باشند؛ با توجه به اینکه نام اصلاح طلبی بر این آقایان است با رد صلاحیت دقیق و صحیح آنان بروند و موارد خودشان را برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر تأثیر رد صلاحیت‌های برخی از کاندیداهای این جناح در این خصوص گفت: این ادعای آقایان اصلاح طلب تمامی دلایل مشارکت نیست و عوامل متعددی در این مسئله دست اندرکار بوده اند و گرنه اگر قرار بر این ادعا باشد باید در مملکت را بست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند ماه فوق‌العاده بوده است، ابراز کرد: عواملی از قبیل جو بسیار سنگین بیماری کرونا از جمله مسائلی است که باید به آن توجه شود؛  اینکه آقایان اصلاح طلب با رد صلاحیت ها ضعف مشارکت مردم را بیان کرده اند باید بررسی کنند که چرا شورای نگهبان آنان را رد صلاحیت کرده است؛ حتما مسائلی بوده که این مسائل در حوزه اقتصادی و اخلاقی است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق افزود: این مسئله به نفع اصلاح طلبان است؛ عناصری که از این نوع گرفتاری ها دارند بروند و خود را اصلاح کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین سالک کاشانی تأکید کرد: اصلاح طلبان با طرح این ادعا فرار رو به جلو نداشته باشند؛ با توجه به اینکه نام اصلاح‌طلبی بر این آقایان است با رد صلاحیت دقیق و صحیح آنان بروند و موارد خودشان را برطرف کنند.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: امانت نمایندگی باید به دست انسان های پاک سپرده شود نه افرادی که بعد از رأی گرفتن از توده مردم به اشکال مختلف در مسیر خلاف آن حرکت کنند و پس از آن که رد صلاحیت داد و فریاد کنند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: مردم باید با بصیرت و دقت افرادی را انتخاب کنند که امانت انقلاب را حفظ کنند نه آنکه از قبل انقلاب بار خود را ببندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه