اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛

مثبت بودن اولیه 1 نمونه از 23 مورد مشکوک به کرونا در استان هرمزگان

مثبت بودن اولیه 1 نمونه از 23 مورد مشکوک به کرونا در استان هرمزگان
نورزیان گفت: تا کنون در هرمزگان ۲۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا وجود داشته که تنها یک مورد آن مثبت اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار  هرمز با اشاره به شیوع ویروس کرونا به صورت محدود در هرمزگان اظهار کرد: تاکنون درهرمزگان 23 مورد مشکوک به ویروس کرونا وجود داشته که تنها یک مورد آن مثبت اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری برای انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا وجود ندارد ،افزود: برای انجام آزمایش ابتلاع به ویروس کرونا، با انجام معاینات توسط پزشک و داشتن علائم مربوط به این ویروس، با دستور پزشک این آزمایش از افراد گرفته خواهد شد.

,

نوروزیان با دعوت مردم به حفظ خونسردی، تصریح کرد: مردم به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از رسانه های معتبر پیگیری نمایند.

,

وی افزود: مردم به خصوص افرادی که سنشان بالا است و یا بیماری زمینه خاص مثل بیماری‌های قلبی و عروقی و نارسانی کلیه و از این قبیل دارند با بروز علائمی همچون تب، سرفه و تنگی نفس حتما به پزشک مراجعه کنند.

,

نوروزیان عنوان کرد: خودمراقبی مردم مسئله مهمی است اگر با علائمی همچون تب شدید، سرفه و آبریزش بینی مواجه شدند در منزل استراحت کنند و با سایر افراد تا حد امکان تماس نداشته باشند و مرتب دست‌های خود را بشویند و جلوی دهان و بینی خود را هنگام عطسه و سرفه بپوشانند و در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنند.

,

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم که موارد ذکر شده را رعایت کنند و خود مراقبتی را رواج دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه