اخبار داغ

بام ایران بر علیه کرونا؛

تولید ده‌ها هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده در چهارمحال و بختیاری

تولید ده‌ها هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده در چهارمحال و بختیاری
با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از لوازم بهداشتی، واحدهای تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری با تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده، در حال رفع کمبود اقلام مورد نیاز مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، پس از راه‌اندازی خط تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی حنان بروجن، واحد تولیدی صنعتی ظریف مصور نیز به‌منظور رفع کمبود لوازم بهداشتی، اقدام به تولید ماسک طبی کرد.
 
فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: با کمبود شدید ماسک در کشور و افزایش تقاضای مردم برای خرید این محصول، واحد تولیدی صنعتی ظریف مصور بخشی از خط تولید کالای خواب (LOMANA) خود را به تولید ماسک طبی احتصاص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, جهانبین نیوز,



 

,
, ,
,

مسعود ملکی افزود: 40 نفر از کارکنان این واحد صنعتی با تولید روزانه 5 هزار ماسک طبی در دو شیفت 12 ساعته، نیازمندی پرسنل کارگاهی، مراکز بهداشتی و بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری را تأمین می‌کنند.

وی با تقدیر از اقدام ارزشمند و نوع‌دوستانه صاحبان صنایع مستقر در قطب صنعتی بروجن اضافه کرد: در روزهای اخیر نیز شرکت داروسازی حنان بروجن با تولید محلول ضدعفونی کننده (آنتی سپتیک با الکل 70 درصد) کمبود این محصول بهداشتی در داروخانه‌های استان را جبران کرد.

,
,
,


,
, ,

ماسک‌های تولید شده در واحد تولیدی صنعتی ظریف مصور آنتی باکتریال و کاملاً بهداشتی است
 
سرپرست شبکه بهداشت و دمان شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به اینکه کتان پارچه‌ای خاصیت آنتی باکتریال و ضدحساسیت دارد، گفت: پارچه استفاده شده در تولید ماسک طبی در این واحد صنعتی 100 درصد طبیعی و گیاهی بوده و از نظر بهداشتی تضمین شده است.
 
محمدحسن کرمی افزود: استفاده از دو لایه اِسپان باند با استاندارد اِکوتکس میزان نفوذ میکروب و آلودگی به داخل این نوع ماسک را به شدت کاهش داده که پس از شست و شو و اُتوکشی، صدعفونی شده و به صورت چندباره قابل استفاده می باشد.

, ماسک‌های تولید شده در واحد تولیدی صنعتی ظریف مصور آنتی باکتریال و کاملاً بهداشتی است,
,
, جهانبین نیوز,
,
,



 

,
, ,
,

وی همچنین از خرید بیش از 3 هزار ماسک توسط خیران سلامت بروجنی و اهدا به مراکز بهداشتی و بیمارستانی خبر داد و اضافه کرد: این اقلام طی روزهای آینده و براساس اولویت در اختیار افراد در معرض آسیب و دارای بیماری های قلبی، عروقی، کلیوی، تنفسی و... قرار خواهد گرفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن، علت کمبود ماسک و لوازم بهداشتی در کشور را ناشی از ترس ابتلا به کرونا عنوان و گفت: استفاده از ماسک برای افراد عادی ضرورتی نداشته و تنها رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس کفایت می کند.
 
کرمی افزود: شست و شوی دست‌ها با آب و صابون و محلول‌های ضدعفونی کننده، رعایت نکات بهداشتی، حفظ خونسردی، عدم حضور در اماکن پرازدحام و جلوگیری از دست دادن های مکرر و... برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.
 
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه