اخبار داغ

یادداشت؛

آغاز پیگیری مطالبات با پایان یافتن انتخابات

آغاز پیگیری مطالبات با پایان یافتن انتخابات
پیروز اول میدان انتخابات، مردم هستند که رأی آن‌ها حیات جامعه را تضمین می‌کند و بر این اساس قطعاً این انتخاب ابتدای راه است و کمک‌ها، مطالبات و پیگیری‌های مردم همراه با عزم جمعی یاری‌رسان مهم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حضور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور بسیار حائز اهمیت است چراکه مردم با حضور خود مشروعیت به جمهوریت نظام می‌بخشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

تغییر هویت اجتماعی، کارکرد واقعی شهر و تعریف چشم اندازها ناشی از انتخاب‌ها است و انتخابی که پیگیری و مطالبه شود نتیجه‌ آن قطعاً نمایان می‌شود.

,

ویژگی منحصر به فرد انسان که نشأت گرفته از قدرت تعقل او است و او را تمایز بخشید تا خودش، خودش را تعریف کند بی ارتباط با این موضوع نیست.

,

آنچه که امروز در شهرهای بزرگ کشورمان و به تبع آن در بیشتر شهرهای خودمان اعم از عقب‌ماندگی‌ها، پیشرفت‌ها، اصالت یافتن‌ها، از بین رفتن هویت‌ها، امیدها و نا امیدی‌ها شاهد هستیم نتیجه انتخاب خودمان است.

,

هرچه بادقت و تامل و دغدمندانه تر انتخاب کردیم نتایج بهتری را در مقیاس شهر مشاهده کردیم و هرچه بی تفاوت‌تر و بی‌انگیزه‌تر بودیم به همان نسبت از حیات شهرمان کاستیم.

,

انتخابات مجلس نیز از همان انتخاب‌ها و تصمیم گیری‌های مهمی است که برای یازدهمین بار پشت سر گذاشتیم و جایگاه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را برای چهار سال به دست افرادی سپردیم که قطعا نقش به سزایی در تعریف هویت ملی خواهند داشت.

,

این انتخاب ابتدای راه است و کمک ها، مطالبات و پیگیری‌های هر کدام از ما و عزم جمعی یاری رسان او در این مهم خواهد بود تا بجد بر مواضع بنیادی و اصلی ثابت قدم بماند و از طرف دیگر با نظارت جدی جلوی هرگونه فساد،کم کاری و مافیای مختلف رانت‌خوار و سودجو گرفته شود.

,

پیروز اول میدان انتخابات، مردم خواهند بود که رای آن ها حیات جامعه را تضمین می‌کند و در سپهر سیاسی جمهوری اسلامی مردم علاوه بر اینکه ولی‌نعمتان حاکمیت هستند، دائما به مطالبه‌گری و کنش‌گری سیاسی دعوت می‌شوند.

,

همه اینها مسیر تحقق تعریف کارکرد واقعی مناطق مختلف کشور که هرکدام کارکرد خاص خود را دارند را هموار و تسهیل خواهد کرد، و انرژی را در مسیر پیشرفت و رشد متمرکز خواهد کرد لذا بایستی دغدغه‌مند باشیم، بخوانیم، بدانیم و به دور از جهل به سهم خودمان مؤثر باشیم.

,

رضاچاوشان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه