اخبار داغ

با تداوم وضعیت سفید در خراسان رضوی؛

تست افراد مشکوک به کرونا در خراسان رضوی منفی اعلام شد

تست افراد مشکوک به کرونا در خراسان رضوی منفی اعلام شد
41 نفر در خراسان رضوی به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به ویروس کرونا بستری شده‌اند که تاکنون تست کرونای شش نفر از این افراد منفی اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ از ابتدای اسفند ماه با اعلام رسمی ورود ویروس کرونا به ایران توسط مسئولان وزارت بهداشت، موج نگرانی و دلهره از این ویروس ناشناخته نیز در آحاد مردم ایجاد شد. پس از گذشت حدوداً یک هفته از این خبر جامعه همچنان نگران ویروس کروناست و در این بین متأسفانه برخی افراد سودجو با ارائه آمار و ارقام اشتباه در فضای غیررسمی و مجازی بر این نگرانی‌ها می‌افزایند. اما بااین‌وجود مسئولان می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع آرامش جامعه را حفظ کنند و به مردم این نکته را یادآور شوند که ترس از کرونا از خود ویروس کرونا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

استان خراسان رضوی نیز از کرونا ویروس در امان نبوده و تا عصر روز گذشته، 41 نفر در این استان به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به بیماری کرونا بستری شده اند که به گفته دکتر حمیدرضا رحیمی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تست کرونای شش نفر از این افراد منفی اعلام شده و همچنین تست 35 نفر دیگر نیز مشخص نشده است.

,

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجهز به کیت آزمایش تشخیص ویروس کرونا شده و دیگر نیازی به ارسال آزمایش افراد مشکوک به تهران نداریم.

,

رحیمی تصریح کرد: در روزهای اخیر کیت‌های تشخیص بیماری کرونا به مشهد آمده است و دستگاه‌های مورد نیاز جهت تشخیصی کرونا ویروس در حال کالیبره شدن و آماده‌سازی هستند که به زودی نمونه‌گیری کرونا ویروس در استان خراسان رضوی راه‌اندازی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه