اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد:

هیچ مورد اثبات‌شده کرونا ویروس در خلیل‌آباد وجود ندارد

هیچ مورد اثبات‌شده کرونا ویروس در خلیل‌آباد وجود ندارد
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی گفت: مردم به شایعات توجه نکنند تاکنون در خلیل‌آباد، هیچ مورد اثبات‌شده بیماری کرونا نداشته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد در گفت‌وگو با صبح توس با اعلام این خبر اظهار داشت: برخلاف آنچه در فضای مجازی منتشر می‌شود تاکنون در خلیل‌آباد هیچ مورد مشکوک یا اثبات‌شده مبتلا به کرونا نداریم و گزارشی در این خصوص ارائه نشده است، مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مبادی رسمی پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه رعایت اصول بهداشتی مهم‌ترین اصل در پیشگیری از ابتلا به کرونا است، خاطرنشان کرد: مردم برای پیشگیری از ابتلا باید مواردی ازجمله شستشوی مکرر دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون، خودداری از روبوسی و دست دادن، عدم لمس چشم‌ها، بینی و دهان با دست‌های آلوده، پوشاندن بینی و دهان در هنگام عطسه و سرفه‌ و... رعایت کنند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با بیان اینکه سالمندان و افراد با ضعف سیستم ایمنی و بیماران قلبی و ریوی از حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند، تصریح کرد: اگر ضرورتی وجود ندارد از مسافرت در این فصل و همچنین حضور در تجمعات خودداری کنند.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: شهروندان با رعایت مسائل بهداشتی و نکات ذکرشده کمک بزرگی به سیستم بهداشت و درمان دارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه