اخبار داغ

پایان بهسازی جاده بین مزارع خضر اولیاء کلاله بدون رفع موانع اصلی!

پایان بهسازی جاده بین مزارع خضر اولیاء کلاله بدون رفع موانع اصلی!
جاده بین مزارع خضر اولیای شهرستان کلاله پس از ماهها تعمیر و بهسازی شد؛ این در حالی است که برای برخی نقاط حساس این جاده تدبیری اندیشیده نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، جاده دسترسی اهالی منطقه خضر اولیاء و جامی در شهرستان کلاله که در پی بارشهای نوروز امسال دچار تخریب شده بود، بالاخره بعد از ماهها تاخیر و عقب افتادن از زمان اعلام شده ، در برخی از نقاط آن مرمت و بهسازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

افراشته نماینده اهالی این منطقه و رئیس شورای یاری خضراولیاء و جامی در این خصوص گفت: با هماهنگی های انجام شده با فرماندار ، مدیریت جهادکشاورزی و سایر مسئولین محترم، چند نقطه ی گلوگاهی جاده برای بهسازی و رفع موانع مورد تایید قرار گرفت و از چند روز پیش با آمدن یک دستگاه بیل میکانیکی بزرگ ، کار بهسازی آن انجام شد.

,

برخی از اهالی این منطقه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت جهاد کشاورزی بابت درست کردن برخی از موانع این جاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: ما از مدیریت و پرسنل زحمت کش جهاد و پیمانکارشان تشکر می کنیم ولی الان این جاده به خصوص در قسمتهای کار شده نیاز به شن ریزی دوباره دارد؛ چرا که با شروع بارشها، دیگر هیچ وسیله ای به خاطر گل شدن جاده، نمی تواند از آن عبور کند.

,

اهالی منطقه همچنین اشاره کردند که چند قسمت از این جاده که قبلا هم در خصوص آن گفته شده، مانند: ابتدای جنگل (تقریبا هم راستا با آرامستان ساکنین آی درویش)، ورودی جنگل و قسمتی که به خاطر بارشها رانش شدید کرده و در تابستان به کمک اهالی پر شده ولی الان دوباره در حال رانش است، ابتدای سه راهی منطقه جامی، و یکی دو نقطه دیگر، هم نیاز به بهسازی دارد و هم نیاز به ساخت پلهای گذر آب که گویا پیمانکار بدون دست زدن به این نقاط از منطقه خارج شده است.

,

پیگیری روز گذشته خبرنگار ما در این خصوص با مهندس عاشور فارسیانی که در محل پروژه بود، حکایت از این داشت که روز گذشته آخرین روز کاری پیمانکار در منطقه خواهد بود.

,

البته فارسیانی قول داد که موارد ذکر شده حل خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه