اخبار داغ

وضعیت سفید در شهرستان سرخس؛

شایعه شیوع «ویروس کرونا» در سرخس کذب محض است/ تعطیلی اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی

شایعه شیوع «ویروس کرونا» در سرخس کذب محض است/ تعطیلی اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی
مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس با تأکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون فردی مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان سرخس نداشتیم، گفت: هرگونه شایعه‌ای دراین‌باره کذب محض است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا سالاری مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس در گفتگو با صبح توس، با رد هرگونه شایعه درباره شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اظهار کرد: ماه‌های گذشته شیوع بیماری آنفلوانزا را در سطح شهرستان داشتیم که با کنترل و درمان‌های به‌موقع توانستیم آن را مدیریت کنیم که از ویروس کرونا فراگیرتر شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

هرگونه شایعه‌ای درباره شیوع «ویروس کرونا» در سرخس کذب محض است

, هرگونه شایعه‌ای درباره شیوع «ویروس کرونا» در سرخس کذب محض است, هرگونه شایعه‌ای درباره شیوع «ویروس کرونا» در سرخس کذب محض است,

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس با تأکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون فردی مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان سرخس نداشتیم، بیان کرد: هرگونه شایعه‌ای دراین‌باره کذب محض است.

,

وی با بیان اینکه بیمارستان لقمان به‌عنوان تنها بیمارستان عمومی این شهرستان در آمادگی کامل است، تصریح کرد: بخش عفونی بیمارستان ۱۰۰ درصد فعال است و هیچ مشکلی برای پذیرش بیمار نداریم.

,

دکتر سالاری یادآور شد: شهروندان مراقبت‌های بهداشتی را به‌طور دائم انجام دهند و رعایت نظافت شخصی از جمله شستشوی مرتب دست‌ها و فاصله گرفتن از افرادی که سرفه توأم با ترشحات دارند از ضروری است؛ همچنین شهروندان هنگام مراجعه به معابر و مراکز عمومی و آموزشی ماسک و یا مواد ضدعفونی همراه داشته باشند.

,

 تعطیلی اماکن ورزشی سرخس تا اطلاع ثانوی

,  تعطیلی اماکن ورزشی سرخس تا اطلاع ثانوی ,  تعطیلی اماکن ورزشی سرخس تا اطلاع ثانوی ,

عیسی صدری فر سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار ما از تعطیلی تمامی اماکن ورزشی سطح شهرستان سرخس برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

,

وی تأکید کرد: تمامی اماکن ورزشی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی این شهرستان تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری و شیوع بیماری‌های ویروسی تعطیل است.

,

صدری فر از همکاری ورزشکاران، خانواده‌های محترم، مربیان، داوران، سرپرستان، مدیران مجموعه‌های ورزشی شرکت گاز و نفت و آموزش‌وپرورش، سپاه سرخس، سالن‌های ورزشی و به‌ویژه استخرهای سطح شهرستان که برای حفظ سلامت جامعه تاکنون نهایت همراهی را داشتند قدردانی کرد.

,

تعطیلی برنامه‌های سینمایی و هنری در سرخس تا پایان هفته جاری

, تعطیلی برنامه‌های سینمایی و هنری در سرخس تا پایان هفته جاری, تعطیلی برنامه‌های سینمایی و هنری در سرخس تا پایان هفته جاری,

حنانه محمدیان روشن سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به‌منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساند، تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های شهرستان سرخس تا پایان هفته جاری (۹۸/۱۲/۹) تعطیل است.

,

برخورد پلیس فتا سرخس با انتشار هرگونه شایعه و اخبار جعلی درباره ویروس کرونا

, برخورد پلیس فتا سرخس با انتشار هرگونه شایعه و اخبار جعلی درباره ویروس کرونا, برخورد پلیس فتا سرخس با انتشار هرگونه شایعه و اخبار جعلی درباره ویروس کرونا,

رئیس پلیس فتا شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار ما تأکید کرد: پلیس با شایعه‌پراکنی و انتشاردهندگان هرگونه کلیپ جعلی یا خبر کذب در مورد بیماری کرونا ویروس در فضای مجازی برخورد قانونی می‌کند.

,

وی تصریح کرد: کاربران فضای مجازی به‌هیچ‌عنوان مطالب به اشتراک گذاشته شده در فضای مجازی را که از صحت‌وسقم موضوع و منبع منتشرکننده آن اطمینان ندارند، ملاک قلمداد نکنند و از بازنشر آن خودداری کنند؛ ضمن اینکه تنها مرجع اطلاع‌رسانی درباره «ویروس کرونا»، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

,

چگونه از خود و دیگران در مقابل کرونا محافظت کنیم؟

, چگونه از خود و دیگران در مقابل کرونا محافظت کنیم؟, چگونه از خود و دیگران در مقابل کرونا محافظت کنیم؟,

تجهیز همگانی به سلاح آگاهی و رعایت بهداشت فردی و حفظ بهداشت عمومی با مشارکت همه اقشار و نهادهای اجتماعی راه مقابله با «کرونا ویروس» است.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه