اخبار داغ

مدرس فدارسیون فوتبال:

اگر دلایل موجهی از سوی سپاهان ارائه شود احتمال تکرار بازی وجود دارد

اگر دلایل موجهی از سوی سپاهان ارائه شود احتمال تکرار بازی وجود دارد
مدرس فدارسیون فوتبال گفت: اگر دلیل موجه قانونی از باشگاه سپاهان ارائه شود احتمال تکرار بازی وجود دارد اما اگر دلیل موجه و قانونی نباشد با توجه به اینکه چند بازی دیگر نیز در این هفته انجام شده بود، احتمال می‌دهم به ضرر سپاهان تصمیم گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: البته من از اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد خبر ندارم؛ شنیده ها و خبر تلفنی که ناظر بازی، مسئول بازی و نماینده سازمان لیگ ارائه کرده بودند، اطلاعاتی دارم، طبق قانون وقت معقولی در اختیار تیم ها قرار می دهد و قانون زمان مشخصی را معین نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدرس فدارسیون فوتبال تصریح کرد: از نظر قوانین و آیین نامه ها، قانون بیان کرده که وقت معقولی جهت حضور به دو تیم داده شود در زمانی که هیچ مشکلی وجود نداشته و در زمین هم شرایط برای برگزاری بازی آماده بوده است.

,

کارشناس مسائل داوری فوتبال گفت: تصمیماتی که فدراسیون فوتبال و ستاد بحران کشور در مورد بیماری کرونا گرفت سراسری بوده و مختص یک تیم یا یک باشگاه خاص هم نبوده است.

,

محمدی در ادامه در مورد صحبت های سپاهانی ها که بیان می کنند تاخیر آن ها به خاطر اتفاقاتی که درب هتل  آن ها بوده اتفاق افتاده و بعد از حضور در ورزشگاه آماده بازی بودند اما پرسپولیسی ها بازی نکردند، عنوان کرد: در این باره و تایید کننده  آن به عهده جلال مرادی که ناظر بازی بوده، است

,

جمشید محمدی در ادامه  با بیان اینکه تصمیم نهایی با کمیته انضباطی و کمیته مسابقات است، افزود: در خبری خواندم که سپاهانی ها  گفته اند  فیلم  از دوربین های ورزشگاه و شواهدی دارند که نشان می دهد چرا دیر به ورزشگاه آمده اند، که اگر اینگونه باشد و بتوانند ثابت کنند می توانند نظر مسئولان را برای اعلام نهایی برگردانند.

,

وی گفت: من به عنوان کسی که سال ها قضاوت کردم و چند سالی است که مسئول برگزاری مسابقه یا ناظر بازی هستم معتقدم وقتی مجموعه ای که در زمین بیش از 110 یا 120 می شوند، در یک بازی حضور دارند چطور برای این تعداد ضررری وجود ندارد اما برای تماشاگر وجود دارد.

,

مدرس فدارسیون فوتیال در ادامه اذعان کرد: باید فکر و تصمیم مهمتری گرفته شود که این مجموعه کلاً ضرر نکننند چرا که  سلامتی این مجموعه هم مهم است؛ در این موضوع چون شب قبل اعلام شد و یک تصمیم کلی نیز هست باید تیم ها تمکین کنند اما به نظر من باید بازی ها لغو شود چرا که به این شکل مثمر ثمر تر خواهد بود.

,

جمشید محمدی خاطرنشان کرد: اگر دلیل موجه قانونی از باشگاه سپاهان ارائه شود احتمال تکرار بازی وجود دارد اما اگر دلیل موجه و قانونی نباشد با توجه به اینکه چند بازی دیگر نیز در این هفته انجام شده بود، احتمال می دهم به ضرر سپاهان تصمیم گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه