اخبار داغ

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج؛

تشدید جمع‌آوری زباله‌گردها در راستای پیشگیری از کرونا

تشدید جمع‌آوری زباله‌گردها در راستای پیشگیری از کرونا
ناصر حاج محمدی گفت: به واسطه مصرف بالای ماسک با کمبود مواجه هستیم زیرا قریب به 2 هزار پاکبان در سطح شهر کرج داریم که تهیه ماسک توسط پیمانکاران برای آنها به مشکل خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بر اساس پسمانی که با شرکت های خدماتی داریم و با توجه به اینکه پاکبان ها هم جز نیروهای همان شرکت ها هستند، در دفترچه پیمان آنها تهیه دستکش و ماسک از وظایف پیمانکاران است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
ناصر حاج محمدی افزود: در زمینه ارائه دستکش و ماسک به پاکبانان مشکلی نداریم و پیمانکاران تا کنون ذخیره هایی که از این دو اقلام داشته اند به پاکبان ها تحویل داده اند اما بعضا زمانی که به سطح شهر مراجعه می کنیم عملا می بینیم که کارگرها و پاکبان ها از ماسک و دستکش استفاده نمی کنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برخی کارگرها و پاکبان ها پس از تذکری که به آنها داده می شود از دستکش و ماسک هایی که در جیب گذاشته اند استفاده می کنند، اظهار داشت:به واسطه مصرف بالای ماسک با کمبود مواجه هستیم زیرا قریب به 2 هزار پاکبان در سطح شهر کرج داریم که تهیه ماسک توسط پیمانکاران برای آنها به مشکل خورده است. 
,
 
,
حاج محمدی تصریح کرد: وزارت بهداشت مراکزی را به ما معرفی کند تا بتوانیم اقلام مذکور را تهیه کنیم و روزانه از طریق ناظرین عالی پیگیر این مسئله هستیم تا کمبودها برطرف شود، در دستور کار شهردار کرج آمده است مشکل ماسک را به خوبی پشت سر بگذاریم. 
,
 
,
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج در خاتمه گفت: با سازمان پسماند هماهنگی های لازم برای تشدید جمع آوری زباله گردها انجام شده است زیرا پیمانکار تفکیک زباله با پسماند بوده و عوامل خدمات شهری جمع آوری چرخ دستی ها را در دستور کار خود قرار داده اند تا زمانی که کرونا برطرف شود. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه