اخبار داغ

رییس پلیس فتای خراسان شمالی خبر داد؛

احضار سه بازنشرکننده اخبار جعلی درباره ویروس کرونا در فضای مجازی

احضار سه بازنشرکننده اخبار جعلی درباره ویروس کرونا در فضای مجازی
رییس پلیس فتای خراسان شمالی گفت: اخیرا سه بازنشرکننده اخبار جعلی درباره ویروس کرونا در فضای مجازی را که اهل خراسان شمالی بوده اند را احضار و ارشاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد یوسف شاکری، رییس پلیس فتای خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا ویروس، اخیرا پلیس فتای خراسان شمالی سه بازنشرکننده اخبار شبکه های معاند در زمینه کرونا ویروس در فضای مجازی استان را احضار و آنها را ارشاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سرگرد شاکری گفت: این سه بازنشر کننده ساکن شهرستان های اسفراین، گرمه و مانه و سملقان بوده اند.

,

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که مردم اخبار معتبر را از رسانه های رسمی کشور و استان دنبال کنند و جویا شوند، اعلام کرد: پلیس فتا با اشخاصی که در فضای مجازی بخواهند عامدانه آرامش مردم را بر هم زنند قاطعانه برخورد می کند.

,

وی همچنین یادآور شد: پلیس فتای استان در نشست با اهالی رسانه استان درخواست کرده است که درباره رفع دغدغه ها نسبت به شیوع این بیماری، مطالب حاوی آموزش و دستور العمل های پیشگرانه را منتشر کنند.

,

رییس پلیس فتای خراسان شمالی در ادامه مردم را خطاب قرار داد و خواستار شد: مردم گزارشات خود درباره اشخاص بر هم زننده آرامش جامعه با سوء استفاده از شیوع این بیماری را به پلیس فتای استان از طریق شماره تلفن 21823505-7 و یا سایت سایبر پلیس اطلاع دهند.

,

سرگرد شاکری همچنین با بیان اینکه پلیس فتای استان عملکرد کاربران در فضای مجازی را رصد می کند، اعلام کرد: درصورتیکه عده ای با نیت به سودجویی و کلاه برداری بخواهند به انتشار تبلیغات و خرید و فروش محصولات بهداشتی و دارویی با بهایی گزاف در فضای مجازی و یا سایت های واسط فروشگاهی اقدام کنند، برخورد قانونی انجام می دهد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه