اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه:

هیچ فردی در تربت حیدریه به کرونا ویروس مبتلا نشده است/ مردم به شایعات توجه نکنند

هیچ فردی در تربت حیدریه به کرونا ویروس مبتلا نشده است/ مردم به شایعات توجه نکنند
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: پرسنل بیمارستان نهم دی از هر بیمار مراجعه کننده با علائم آنفولاآنزا، تست کرونا گرفته و آنرا به آزمایشگاه مرجع استان ارسال می کند و خوشبختانه هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس تاکنون گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ چند روزی است تصویری در فضای مجازی دست به دست می چرخد و از ابتلا سه فرد به کرونا در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه خبر می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, صبح توس,

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با رد این مسئله تصریح کرد: متاسفانه این تصویر حاصل شیطنت فردی در آن بیمارستان بوده و هیچ اعتباری ندارد.

,

وی افزود: هیچ موردی تاکنون در این شهرستان مبتلا به ویروس کرونا نبوده و مردم به شایعاتی که عده ای در فضای مجازی منتشر می‌کنند اصلا توجه نکنند.

,

قنبری زاده خاطر نشان کرد: فرد خاطی توسط دوربین های بیمارستان شناسایی شده و با وی برخورد لازم صورت گرفته است.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: پرسنل بیمارستان نهم دی از هر بیمار مراجعه کننده با علائم آنفولاآنزا، تست کرونا گرفته و آنرا به آزمایشگاه مرجع استان ارسال می کند و خوشبختانه هیچ مورد مثبتی از کرونا وسروس تاکنون گزارش نشده است.

,

آماده باش مراکز درمانی تربت‌ حیدریه برای مقابله با کرونا

, آماده باش مراکز درمانی تربت‌ حیدریه برای مقابله با کرونا,

محمدرضا بهروز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه از آمادگی مراکز درمانی زیر پوشش این واحد دانشگاهی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

,

وی افزود: تمهیدات بکارگرفته شده و جلسه آموزشی و توجیهی ویژه مسوولان و کادر درمانی درمانگاه‌های شهرستان‌ های تربت‌ حیدریه، مه‌ولات و زاوه با هدف مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است.

,

هیچ بیماری با علائم کرونا در بیمارستان رازی تربت حیدریه بستری نیست

, هیچ بیماری با علائم کرونا در بیمارستان رازی تربت حیدریه بستری نیست,

مدیر بیمارستان رازی(تامین اجتماعی) تربت حیدریه همچنین گفت: تاکنون هیچ بیماری با علائم کرونا به این بیمارستان مراجعه نکرده و بستری نشده است.

,

ساخت محلول های ترکیبی، جایگزین مواد ضدعفونی در داروخانه های تربت حیدریه

, ساخت محلول های ترکیبی، جایگزین مواد ضدعفونی در داروخانه های تربت حیدریه,

سید علی حسینی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به افزایش تقاضا در خصوص محلول های ضد عفونی، افزود: در راستای پاسخگویی به درخواست های همشهریان عزیز مقرر شد داروخانه های تحت پوشش دانشگاه با ساخت محلول های ترکیبی جایگزین، این نیاز را مرتفع کنند.

,

وی بیان کرد: نظارت های کارشناسان غذا ودارو بر نحوه توزیع وقیمت گذاری کالاهای مورد نیاز شدت بیشتری پیدا خواهد کرد و همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سامانه 190 و واحد تجهیزات پزشکی مدیریت غذا و دارو یا با شماره تماس 52328960 اعلام کنند.

,

معرفی 3 داروخانه و 2 مرکز عرضه کالای طب متخلف در تربت حیدریه به مراجع قضایی

, معرفی 3 داروخانه و 2 مرکز عرضه کالای طب متخلف در تربت حیدریه به مراجع قضایی,

محمد محمد زاده، مسئول روابط عمومی مدیریت غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از معرفی 2 مرکز عرضه کالای طب و 3 داروخانه متخلف سطح شهرستان به علت گرانفروشی به تعزیرات خبرداد.

,

وی افزود: طبق ابلاغ 132046/664 اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی قیمت مصرف کننده ماسک جراحی سه لایه 4100 ریال می باشد.

,

مهدی عباسپور رییس اداره صنعت و معدن تربت حیدریه گفت: موضوع نظارت بر داروخانه ها و کالای طب بعهده معاونت غدا و داروی دانشگاه علوم پزشکی است و بازرسان این اداره در گشت های مشترک نیز آنان را همراهی و با متخلفین برخورد می شود.

,

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خواستار حضور در مبارزه با بیماری کرونا شدند

, جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خواستار حضور در مبارزه با بیماری کرونا شدند,

با آغاز شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه طی بیانیه ای خواستار مشارکت در برنامه های مبارزه با این بیماری شدند.

,

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، بعنوان عضوی از جامعه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، خود را سربازان خط مقدم  مبارزه با بیماری کرونا می دانیم و تا پایان کنترل این بیماری درکنار مردم عزیز هستیم.

,

قنبری زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از این اقدام جهادی و ارزشمند دانشجویان و تلاش های شایسته تمامی فعالان بهداشت و درمان که هم اکنون با ایثار و فداکاری درحال خدمت به بیماران می باشند قدردانی کرد.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قرار دادن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به حدود ۴۰۰ هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

,

در این شهرستان دو بیمارستان نهم دی و رازی با ظرفیت اشغال ۴۰۰ تخت و همچنین بیمارستان ۵۵۱ تختوابی تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی فعالیت دارند که با اضافه شدن بیمارستان امام حسین علیه السلام ظرفیت ضریب اشغال تخت در این متطقه به بیش از هزار خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه