اخبار داغ

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس مطرح کرد:

خوانش الیگارشیک محمود صادقی از کرونای دموکرات

خوانش الیگارشیک محمود صادقی از کرونای دموکرات
مجتبی زارعی در انتقاد به شیوه روایتگری محمود صادقی از ویروس کرونا نوشت: از همه چیز؛ از مذاکره، از تحریم، از معاهدات و از سانحه هواپیمایی کاسبی داشتید آیا کرونا را هم به شرکت نوپای کسب و کار تبدیل کردید؟!️
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در متن یادداشت این استاد دانشگاه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
️این روایتگری از ویروس کرونا از سوی همکارمان در دانشگاه تربیت مدرس هیج فرقی با خوانش فرصت طلبانه و جنگ جویانه ی مصطفی تاج زاده ندارد زیرا هردوی خوانش ها، یک سبک، زندگی و یک نوع تفکر است؛ قریب به هفت سال با همین ادبیات در بزنگاهها، امید را از ایرانیان می ربودند؛ برخی اوقات گفتند انبار ما خالیست، دوام نمی آوریم و خواهیم مرد! برخی اوقات می گفتند، آمریکا همین فردا حمله خواهد کرد و همه را خواهد کشت! برخی اوقات گفتند آمریکا فقط با یک بمب حساب ما را خواهد رسید، برخی اوقات می گفتند و می گویند اگر به فلان معاهده نپیوندیم خواهیم مرد! و... .
,
 
,
️...البته آفرینندگان و صاحبان این پارادایم، مهارت دیگری هم دارند؛ آنجا که از هرچیز به نفع گروه خود از مردم ایران کلاهبرداری می کنند؛ چون اساسا به دونوع طبقه در حیات اجتماعی و سیاسی اعتقاد دارند، طبقه ی ممتازان! و طبقه ی فردوستان!
,
 
,
️اما جناب صادقی! ان شاءالله احوال شما زودتر خوب بشود ولی با چه فرمولی رسیدید به نسبت سازی طبقه ی زندانیان باصطلاح سیاسی و ویروس "همه گیر" و "دموکرات " کرونا!
,
 
,
️خب! اگر بناست همه بمیریم آنطور که شما می گویید! خب همه بمیریم؛ چرا "سوا" می کنید؟! از همه چیز؛ از مذاکره، از تحریم، از معاهدات و از سانحه هواپیمایی کاسبی داشتید آیا کرونا را هم به شرکت نوپای کسب و کار تبدیل کردید؟! آقای دکتر! تو و محتکر ماسک و پنهان کننده ی مایع ضد عفونی در غوغای کرونا چه فرقی دارید!؟
,
 
,
️اما نگران نباش برادر! من می دانم شما همکار محترم مان در دانشگاه تربیت مدرس، کرونا را شکست داده و بر او غلبه خواهی کرد! مهم اما این است که بر "خود" پیروز شوید! سیم خاردار نفس! که من هم اسیر آن هستم!
,
 
,
دانشگاه تربیت مدرس؛ مجتبی زارعی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه