اخبار داغ

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه:

بازرسی از مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌های کرمانشاه ادامه دارد

بازرسی از مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌های کرمانشاه ادامه دارد
گودرز فهیمی گفت: بازرسی از مراکز تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها و واحدهای صنفی همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گودرز فهیمی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: مسئولان استان کرمانشاه در راستای مقابله با ویروس کرونا کارگروه‌های مختلفی را تشکیل دادند بر همین مبنا تعزیرات حکومتی بنا به وظیفه ذاتی خود با تشکیل گشت‌های مشترک به طور مستمر بر مراکز تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها و واحدهای صنفی نظارت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در این راستا طی روز گذشته با نظارت بر مراکز مذکور ۳۰۰ کارتن دستکش، ۱۴ بسته ماسک و ۲۰۰ عدد سرم شستشو کشف شد و امروز نیز در بازرسی از شرکت‌ها و مراکز تولید و پخش دارو و مواد بهداشتی ۱۰۰ کارتن ژل شستشو کشف شد.

,

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: واحدهای صنفی نظیر سوپرمارکتها و همچنین داروخانه‌ها حق ندارند به صورت خودسرانه به عرضه دستکش، ماسک، الکل و ژل های بهداشتی بپردازند بلکه این موضوع باید با هماهنگی معاونت غذا و دارو انجام شود.

,

این مسئول عنوان کرد: کالاهای کشف شده برای عرضه به مراکز بهداشتی و داروخانه‌های تحت نظر معاونت غذا و دارو انتقال داده شدند.

,

فهیمی خاطر نشان کرد: بازرسی از مراکز تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها، واحدهای صنفی و مراکز تولید و عرضه دارو و مواد بهداشتی تا اطلاع ثانوی در دو شیفت صبح و عصر انجام خواهد گرفت.

,

وی تصریح کرد: همچنین از مراکزی که طی روزهای گذشته یک بار بازرسی انجام شده باز هم بازرسی به عمل خواهد آمد.

,

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: جرایم متخلفین هنوز مشخص نشده است و به زودی اعلام خواهد شد.

,

فهیمی گفت: مردم می‌توانند تخلفات را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، ۱۲۴ سازمان صمت و ۳۷۱۰۶۳۰۹ معاونت غذا و دارو در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه