اخبار داغ

به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان:

برگزاری شیفت ایثار در کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده

برگزاری شیفت ایثار در کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده
کارگران بسیجی کارخانه صام تک (نیوساد) با توجه به ورود ویروس کرونا در کشور و نیاز بیشتر مردم به مواد ضدعفونی کننده با برگزاری شیفت ایثار، بدون دریافت حقوق و اضافه کار باعث افزایش تولید محصولات کارخانه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان گیلان و لزوم مقابله با این ویروس، بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان اقدام به تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم شهر رشت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این راستا کارگران بسیجی کارخانه صام تک (نیوساد) با توجه به ورود ویروس کرونا و نیاز بیشتر مردم به مواد ضدعفونی کننده با برگزاری شیفت ایثار، بدون دریافت حقوق و اضافه کار باعث افزایش تولید محصولات کارخانه شدند.
,
 
,
سرهنگ مجید دوهندو در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد بهداشتی نیوساد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم نگران تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند.
,
 
,
فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم به همت بسیج کارگران و کارخانجات گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است گفت: بسیجیان گیلانی بسته‌های بهداشتی را پس از ثبت درخواست به درب منازل هم استانی‌های عزیزان می‌رسانند.
,
 
,
دوهندو تصریح کرد: ساکنان شهر رشت می‌توانند با تماس با شماره‌های 33142824 و 09111375816 درخواست خود را برای دریافت بسته‌های بهداشتی ثبت کنند تا بسیجیان ما این بسته‌ها را درب منزل به آن‌ها تحویل دهند.
,
 
,
شایان ذکر است این بسته‌ها شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی به ارزش 80 هزار تومان است که 30 هزار تومان آن توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می‌شود.
,
 
,
 
 
,
 
,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه