اخبار داغ

مسئول شبکه بهداشت‌و‌درمان کوهدشت:

موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کوهدشت ثبت نشده است/آماده باش برای مقابله با سیلاب

موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کوهدشت ثبت نشده است/آماده باش برای مقابله با سیلاب
مسئول شبکه‌ بهداشت‌و‌درمان کوهدشت گفت: تاکنون هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در کوهدشت ثبت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر‌افلاک، حسن امینی زاده ظهر امروز جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در کوهدشت ثبت نشده است، ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا احتیاج خاصی به درمان ندارند، مردم ضمن ضرورت رعایت بهداشت کامل، هیچ گونه ترسی در مورد این ویروس نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک,

وی افزود: افراد سالم احتیاطی به ماسک ندارند، شایع ترین انتقال این آلودگی از راه دست دادن و بهترین شیوه جلوگیری از آن شستن دست به وسیله آب و صابون است.

,

مسئول شبکه بهداشت‌و‌درمان کوهدشت با اشاره به تجهیزات مناسب بیمارستان های ایران نسبت به برخی نقاط دنیا، عنوان کرد: ویروس کرونا آنچنان هم وحشتناک نیست، فقط همه جهان با حداکثر احتیاط با این موضوع برخورد کرده است.

,

وی تصریح کرد: ماسک های یکبار مصرف درصورت استفاده باید تعویض شوند چراکه خود ماسک نیز می تواند کانون مبتلا به بیماری شود.

,

امینی زاده با اشاره به آمادگی بیمارستان برای مقابله با مشاهده احتمالی ویروس کرونا، گفت: متاسفانه برخی تولید کنندگان و عرضه کنندگان ماسک، بازار سیاهی بوجود آورده اند، مردم نگران نباشند، استفاده از ماسک ضرورتی ندارد، باشروع فصل گرما این ویروس در ایران و تمام جهان از بین خواهد رفت.

,

مسئول شبکه بهداشت‌و‌درمان کوهدشت با اشاره به ضرورت رعایت محدودیت ملاقات در بیمارستان توسط مردم، بیان کرد: برخی افرادی که شک داشتیم مبتلا به ویروس کرونا باشند را بستری و نمونه برداری کردیم،نتیجه آن منفی بود و هیچ گونه نشانه ای از ویروس در آن ها یافت نشد.

,

وی با اشاره به اینکه تغذیه سالم، ویتامین c و پروتئین باعث بالابردن قوای بدنی انسان می شود، گفت:سوء تغدیه باعث کاهش سیستم ایمنی بدن می شود می توانتد شرایط مساعدی برای ویروس کرنا فراهم کند.

,

امینی زاده با اشاره به اینکه مصرف داروهای کورتونی ضرر دارد، تصریح کرد: باتوجه به پیش بینی های هواشناسی در مورد احتمال وقوع سیل کوهدشت، کادر درمانی ما در حالت آماده باش هستند وتیم هایی در مناطق مختلف کوهدشت مستقر کرده است،مراکز بهداشتی نیز در نقاط روستایی به لحاظ دارویی تجهیز کامل هستند وبرای امداد رسانی به مناطق صعب العبور نیز درخواست بالگرد داده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه