اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان:

احتکار و قاچاق لوازم بهداشتی در همدان نداریم/ با محتکران و گران‌فروشان برخورد می کنیم

احتکار و قاچاق لوازم بهداشتی در همدان نداریم/ با محتکران و گران‌فروشان برخورد می کنیم
حسین بشری گفت: احتکار و قاچاق ماسک و مواد بهداشتی پیشگیری از کروناویروس در همدان مشاهده نشده و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به فوریت های پلیس اطلاع دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تا این لحظه هیچ احتکار ماسک و مواد بهداشتی پیشگیری از کرونا در همدان نداشتیم، گفت: فقط یک مورد گران فروشی ماسک داشتیم که به مقام قضایی تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی از عدم قاچاق ماسک و مواد شوینده در استان خبرداد و افزود: گشت های ویژه ی اماکن با کمک تعزیرات و صنعت  و معدن در سطح شهر فعال هستند و اگر موردی مشاهده کنند برخورد می کنند.

, وی از عدم قاچاق ماسک و مواد شوینده در استان خبرداد و افزود: گشت های ویژه ی اماکن با کمک تعزیرات و صنعت  و معدن در سطح شهر فعال هستند و اگر موردی مشاهده کنند برخورد می کنند.,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه از روز گذشته نیز عرضه قلیان ممنوع شده است، تصریح کرد: در صورت مشاهده عرضه قلیان برخورد های لازم صورت می گیرد اما از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی و یا عرضه قلیان با فوریت پلیس تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.

, معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه از روز گذشته نیز عرضه قلیان ممنوع شده است، تصریح کرد: در صورت مشاهده عرضه قلیان برخورد های لازم صورت می گیرد اما از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی و یا عرضه قلیان با فوریت پلیس تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.,

بشری با بیان اینکه استرداد وجه افرادی که با تالار ها قرارداد بستند و اینک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا می خواهند مراسم را لغو کنند گفت: اتحادیه مربوطه موظف شده است  مبلغ اولیه قرارداد را  کاملا برگرداند.

,

وی در پایان تاکید کرد: اگر رستوران و تالاری بخواهد بابت لغو مراسم، جریمه بگیرد و یا از مبلغ کسر کرده و با لغو مراسم مخالفت کند، خلاف قانون عمل کرده و مردم می توانند این موضوع را به اماکن اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه