اخبار داغ

آمار مبتلایان به کرونا را وزارت بهداشت اطلاع رسانی می‌کنند

آمار مبتلایان به کرونا را وزارت بهداشت اطلاع رسانی می‌کنند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به دستور وزارت بهداشت آمار مربوط به ویروس کرونا به صورت روزانه به نقل از سخنگوی این وزارت به اطلاع مردم داده می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی حق ارائه آمار در این زمینه را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد حمزه لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عصر امروز درگفت‌وگویی در رابطه با آخرین آمار تعداد بیمارن مبتلا به ویروس کرونا و فوتی‌های ناشی از ین بیماری، اظهار کرد: به دستور وزارت بهداشت آمار مربوط به ویروس کرونا به صورت روزانه به نقل از سخنگوی این وزارت به اطلاع  مردم داده می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی حق ارائه آمار در این زمینه را ندارد.

وی با تاکید بر دادن اطلاعات دقیق به مردم،  افزود: این تصمیم به منظور  جلوگیری  از هر گونه شائبه و برخی شایعاتی است که به غلط در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با ویروس کرونا منتشر می‌شود.

مدیر رواط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در مرکز استان بیمارستان رازی محل قرنطینه بیماری ویروس کرونا اعلام شده گفت: در سطح استان هر کدام از بیمارستان‌ها یک بخشی از بیمارستان‌ را در صورت نیاز به  درمان و رسیدگی به مبتلایان به ویروس کرونا آماده کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه