اخبار داغ

به دنبال بارندگی های اخیر اتفاق افتاد؛

خسارت میلیاردی به سایت‌های پرورش ماهی شهرستان نهاوند

خسارت میلیاردی به سایت‌های پرورش ماهی شهرستان نهاوند
بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان نهاوند باعث ایجاد خساراتی در بخش‌های مختلف کشاورزی، مسکونی، شیلات و زیرساخت‌ها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بارش ۱۲۱ میلی‌متری باران در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان نهاوند که در نوع خود کم‌سابقه بوده است باعث ایجاد خسارت‌های زیادی به بخش‌های مختلف شهرستان نهاوند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این خسارت‌ها بیشتر در بخش مرکزی و بخش گیان رخ‌داده است و به بخش‌های مسکونی، دام‌پروری، انشعابات، زیرساخت‌ها، شیلات و کشاورزی واردشده است.

,

بیشترین خسارات مسکونی به شهر گیان واردشده است و آمارهای اولیه از خسارت به بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی که خسارت شدید دیده‌اند و تعدادی زیادی واحد نیز دچار خسارت‌های کمتر شده‌اند خبر می‌دهد که این واحدها عموماً دارای بافت قدیمی و در معرض سیلاب قرار داشتند.

,

, ,

خسارت وارده باعث قطع آب شهر گیان شده است و هم‌اکنون آب‌رسانی به مردم این شهر با تانکرهای آب‌رسانی انجام می‌شود.

,

جلالی شهردار گیان گفت: اکیپ مدیریت بحران شهرداری گیان در بیش از ۸۰ واحد مسکونی نسبت به تخلیه آب‌گرفتگی اقدام کردند.

,

, ,

بارش‌های شدید باعث ایجاد خسارات زیادی برای انشعابات به‌خصوص انشعابات آب شهرستان در مناطق روستایی شده است و اداره آب و فاضلاب روستایی با فروکش کردن سیلاب درصدد حل کردن این مشکل است.

,

, ,

خسارت میلیاردی به شیلات نهاوند

, خسارت میلیاردی به شیلات نهاوند, خسارت میلیاردی به شیلات نهاوند,

کمالی نژاد مدیر جهاد کشاورزی نهاوند در مورد خسارت‌ها گفت: تمام مزارعه پرورش ماهی روستاهای بالای نهاوند به‌صورت ۱۰۰ درصد تخریب‌شده‌اند و اراضی کشاورزی و استخرهای دیگر پرورش ماهی هم با خسارت‌های قابل‌توجهی که به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد مواجهه شده‌اند.

,

, ,

وی بابیان اینکه با فروکش کردن سیلاب برآورد دقیق خسارت انجام می‌شود، گفت: پیش روی سیل در مزارع روستاهای بخش زرین‌دشت سبب مسدود شدن مسیرهای روستاهای این بخش تا فارسبان شده است.

,

, ,

رانش ۴۰ متری جاده در محور گاماسیاب

, رانش ۴۰ متری جاده در محور گاماسیاب, رانش ۴۰ متری جاده در محور گاماسیاب,

آیت صالح بخشدار مرکزی نهاوند گفت: بارش‌های اخیر خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های آب آشامیدنی، جاده‌ها و سایت‌های پرورش ماهی در این بخش زده است.

,

, ,

وی اظهار داشت: جاده گاماسیاب تا امروز بیش از ۴۰ متر رانش داشته است و با مساعد شدن هوا باید نسبت به رفع مشکلات این محور مهم اقدام شود.

,

, ,

 صالح افزود: بیشترین روستاهای نهاوند در بخش مرکزی قرار دارد و خط لوله آب آشامیدنی ۲۴ روستا این بخش نیز شکسته شده است که عوامل آب و فاضلاب روستایی در حال مرمت آن‌ها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه