اخبار داغ

کسری ساعات آموزشی دانش‌آموزان جبران می شود

کسری ساعات آموزشی دانش‌آموزان جبران می شود
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده‌ها نگران یادگیری دانش‌آموزان نباشند، چرا که آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کند تا از بسترهای متعدد، کسری ساعات آموزشی را جبران کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درباره جبران کسری آموزشی دانش‌آموزان به دلیل تعطیلات غیرمترقبه، اظهار کرد: خانواده‌ها نگران یادگیری دانش‌آموزان نباشند چرا که آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کند تا از بسترهای متعدد، کسری آموزشی را جبران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 وی با اشاره به ایجاد کارگروهی ویژه از حدود دو ماه پیش برای جبران کسری ساعات آموزشی دانش‌آموزان ادامه داد: در آن زمان دستورالعملی تهیه و به مدارس ارسال شد که چه کارهایی را می‌توانند برای جبران کسری ساعات آموزشی انجام دهند.

حکیم‌زاده اضافه کرد: در حال حاضر هم همان راهکارها و برنامه‌های مکملی که می‌تواند پیش‌بینی شود، مدنظر است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که از همه ظرفیت‌های برون دستگاهی هم استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت ها همکاری با شبکه آموزش صدا و سیماست.

وی تصریح کرد: گروه‌های آموزشی در حال فعالیت هستند و مجموعه‌ای از راهکارها را برای جبران کسری ساعات آموزشی در حال آماده‌سازی دارند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه