اخبار داغ

تا امروز؛

مورد مثبتی از کرونا در اردل مشاهده نشده است

مورد مثبتی از کرونا در اردل مشاهده نشده است
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با بیان اینکه تاکنون مورد مثبتی از کرونا در این شهرستان ثبت نشده است، گفت: از آنجا که پیگیری بهتر از درمان است رعایت بهداشت فردی مهمترین راه پیشگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل درخصوص آخرین اخبار مربوط به کرونا ویروس در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در سطح شهرستان ثبت نشده است.

رئیسی افزود: از آنجایی که بهترین راه مقابله با این بیماری پیشگیری است و چون این ویروس به سرعت قابل انتقال است، به نهادهای اداری و خدماتی توصیه شده تا از برپایی نشست‌ها، همایش‌ها و جلسات با تجمع بیش از چهار پنج نفر خودداری کنند.

وی بر رعایت بهداشت فردی که مقدم بر درمان است تاکید کرد و افزود: باید توصیه‌های بهداشتی در این باره را به خوبی رعایت کرده و از مسافرت‌های غیرضروری و حضور در اماکن عمومی اجتناب کرد و به ویژه با شستن مرتب دست‌ها و استفاده از مواد ضدعفونی کننده احتمال ابتلا به این بیماری را به صفر برسانیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تصریح کرد: ضروری است رعایت بهداشت را از خانواده‌ها شروع کنیم و به سطح جامعه بکشانیم به گونه‌ای که تا مهار کامل بیماری در برخی شهرهای کشور و اگرچه تاکنون در شهرستان اردل مشاهده نشده، از دست دادن به یکدیگر و روبوسی خودداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
,
 
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه