اخبار داغ

تقلای ترامپ برای تقلیل سطح انتشار ویروس کرونا در آمریکا

تقلای ترامپ برای تقلیل سطح انتشار ویروس کرونا در آمریکا
رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از افشا شدن ثبت ۶۰ مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و انتقادات سناتورهای آمریکایی از بی اعتنایی دولت آمریکا به شیوع کرونا، اعلام کرد که «سطح انتشار این ویروس بسیار پایین است».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به وقت تهران در سخنانی به انتقادات سناتورها از بی توجهی دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد و سطح شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را «خیلی پایین» توصیف کرد.

ترامپ مدعی شد: سطح انتشار کروناویروس در آمریکا بسیار پایین است و تنها 15 نفر مبتلا به این ویروس شدند که هشت نفر از آنها از بیمارستان راهی منازلشان شدند.

وی که تقلای زیادی برای تقلیل تلفات ویروس کرونا دارد، گفت: با اقداماتی که دولت انجام داده است، خطر ابتلا به این ویروس برای آمریکایی‌ها اندک است.

ترامپ با ادعای اینکه آمریکا در میان کشورهای جهان رتبه نخست آمادگی برای مقابله با کرونا را دارد، افزود: مایک پنس معاون خود را به عنوان مسئول همکاری با پزشکان برای پیگیری ویروس کرونا اعلام خواهم کرد.

همزمان، مایک پنس معاون دونالد ترامپ نیز در تایید حرف رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که تعداد مبتلایان به این ویروس بسیار اندک است.

این در حالی است که شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا چهارشنبه شب از ثبت 60 مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

طی روزهای اخیر تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا از جمله سناتور «چاک شومر» رهبر دموکرات‌های سنا از سردرگمی دولت این کشور در مقابله با ویروس کرونا به‌شدت انتقاد کرده‌اند.

سناتور چاک شومر روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران ضمن انتقاد از بی‌اعتنایی دولت ترامپ به شیوع روزافزون ویروس کرونا در آمریکا اعلام کرد: «وقتی شما رئیس جمهوری را در رأس قدرت دارید که به دانش بدبین است و به کارشناسان اهانت می‌کند و شواهد نادرست ارائه می‌کند این موضوع سبب می‌شود که به‌فکر آمادگی نهادها و سازمان‌ها نباشد.»

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه