اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار زنجان:

تولید روزانه 35 هزار ماسک در زنجان/ با احتکار و گرانفروشی در استان برخورد می‌شود

تولید روزانه 35 هزار ماسک در زنجان/ با احتکار و گرانفروشی در استان برخورد می‌شود
معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به تولید ماسک در زنجان گفت: در استان زنجان روزانه 35 هزار ماسک تولید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت برخی از میوه‌جات و لوازم بهداشتی، اظهار کرد: دلیل افزایش قیمت برخی از میوه‌جات کمبود میوه در بازار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه امکان احتکار میوه وجود ندارد، ابراز کرد: به دلیل افزایش تقاضا قیمت برخی از میوه‌جات از جمله لیموترش افزایش پیداکرده است و در سایر میوه‌جات افزایش قیمت آن‌چنانی وجود ندارد.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در خصوص لوازم بهداشتی متولی کار وزارت بهداشت و درمان است، تصریح کرد: به‌هیچ‌عنوان ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند به این امر ورود کند.

,

وی با بیان اینکه ما برای جبران کمبودهایی که وجود داشت یکی از خطوط تولید ماسک را طی چند روز اخیر در استان فعال کردیم، عنوان کرد: در استان زنجان روزانه 35 هزار ماسک تولید می‌شود و این عدد می‌تواند تا 50 هزار ماسک در روز هم افزایش پیدا کند.

,

نیک‌سرشت با بیان اینکه این ماسک‌ها باقیمت اول در استان ارائه می‌شود، افزود: ماسک در تمامی سازمان‌ها و مجتمع‌های اداری و محافل عمومی توزیع شود.

,

وی با بیان اینکه یکی از خطوط تولید حشره‌کش‌ها تغییر داده‌شده است تا اسپری‌های الکل دار تولید کند، خاطرنشان کرد: ظاهرا مالک این واحد تولیدی می‌خواهد این محصولات را به‌صورت رایگان در بین مردم توزیع کند.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه تقویت و صدور پروانه بهره‌برداری مواد شوینده ضدعفونی کنند من‌جمله وایتکس به کمک سازمان‌های مربوطه انجام‌شده است، ابراز کرد: امیدواریم این واحد تولیدی روزانه 100 هزار لیتر تولید مواد ضدعفونی‌کننده را داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه این واحد توان تأمین نیازهای استان را دارد، تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم قدمی در راستای کمک‌های ملی را نیز داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه