اخبار داغ

همراهی رسانه‌های استان برای مقابله با کرونا

همراهی رسانه‌های استان برای مقابله با کرونا
رسانه‌های استان ایلام که در ماجرای انتخابات و سیل، کارنامه درخشانی از خود در بحث مشارکت مردم و جلوگیری از خطرات احتمالی از خود نشان دادند این بار هم برای مقابله با کروناویروس دست به کار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، امروزه نقش رسانه ها بر کسی پوشیده نیست، رسانه بعنوان پل میان مردم و مسئولان نقش اساسی در کاهش مشکلات جامعه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

امروزه اما این نقش بسیار پرنگ تر شده است بخصوص در ماجرای ویروس کرونا که امروزه به مسئله روز دنیا هم تبدیل شده است.

,

رسانه های استان که در ماجرای انتخابات و سیل کارنامه درخشانی از خود در بحث مشارکت مردم و جلوگیری از خطرات احتمالی سیل از خود نشان دادند این بار هم برای مقابله با این ویروس دست به کار شدند.

,

نکته مهمتر اینکه همه رسانه ها با همه گرایش های سیاسی برای اهمیت سلامت مردم به این مسئله ورود کرده و با انتشار مطالب مفید، صحیح و مصاحبه های بهداشتی و توصیه ای و آمار های درست مردم را در جریان امور قرار می دهند.

,

اما نکته ای که باید از ان بعنوان خطر نام برد این است که برخی کاسبان کرونا در فضای مجازی جولان می دهند به گونه ای که تنها قصدشان افزایش ممبر و ایجاد التهاب در جامعه است.

,

ضرورت کار حرفه ای رسانه های واقعی در استان ایجاب می کند که دستگاه قضا در ایلام با این رسانه های به ظاهر دلسوز برخورد جدی کند تا دید مردم هم نسبت به رسانه های واقعی و دلسوز مردم عوض نشود.

,

این نوع حرکت رسانه های واقعی و دلسوز مردم نوعی همیاری برای جلوگیری و به نوعی مبارزه با احتکار، گرانفروشان بهداشتی است چرا که با انتشار اخبار مسئولان را از وقایع روز مربوط به این ویروس آگاه می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه