اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا مطرح کرد؛

افزایش شتاب پیشرفت کشور با حضور مردم در انتخابات

افزایش شتاب پیشرفت کشور با حضور مردم در انتخابات
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا حضور مردم را عامل شتاب در پیشرفت کشور خواند و گفت: مردم با حضور به موقع و تأکید بر تشکیل مجلسی قوی و انقلابی براساس رأی خود به دوست و دشمن نشان دادند که همواره در عرصه حضور داشته و با نقش‌آفرینی به موقع کشور را از هرگونه آسیب بلکه تهدید امنیتی، سیاسی و فرهنگی مصون نگاه می‌دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به حضور گسترده و اثرگذار مردم شهرستان نکا و شرق مازندران در انتخابات دوم اسفند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در دوم اسفند 98 با خلق حماسه حضور گسترده و مثال‌زدنی در پای صندوق‌های رأی، یوم‌الله دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی افزود: مردم شریف و ولایتمدار منطقه شرق مازندران، سرافرازانه به ندای امام و رهبر خود لبیک گفته و با شرکت پرشور و حماسی خود که بالاترین درصد حضور در حوزه‌های انتخاباتی استان بوده از خود خاطره خوش دیگری به یادگار گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا، مشارکت فعالانه ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را قدمی محکم در راستای تحقق مجلسی قوی در گام دوم انقلاب اسلامی، برشمرد و خاطرنشان کرد: برخورداری از مجلس قدرتمند برپایه حضور فعال و گسترده مردم سبب افزایش قدرت ملی و حضور ایران قوی در عرصه‌های مختلف فراملی و ملی است.

این مسئول ضمن تقدیر از حضور آگاهانه مردم کشور و شرق مازندران به خصوص مردم با بصیرت شهرستان نکا در آزمون مهم مردم‌سالاری دینی و سربلندی در این امتحان مهم آن هم در این بازه زمانی حساس اضافه کرد: ضمن حمد و سپاس الهی و تبریک به رهبر فرزانه انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مراتب قدردانی خود از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و  مجموعه برنامه‌ریزان و برگزارکنندگانی که در سلامت، امنیت و امانت انتخابات تلاش شبانه‌روزی داشتند اعلام می‌کنم.

وی گفت: البته همه نامزدهایی که از آبرو و حیثیت خود مایه گذاشتند تا عرصه انتخابات پر شور و حرارت بماند قابل تقدیرند که امید است در مسیر خدمت‌گزاری در عرصه‌های دیگر خدمت مستدام باشند.

شعبانی با تأکید بر نقش مردم به خصوص حامیان کاندیداها در ایجاد شور، شکوه و طراوت در عرصه برگزاری جشن بزرگ دموکراسی کشور، تصریح کرد: فعالیت و نقش‌آفرینی طرفداران و حامیان فهیم و نجیب نامزدها، خصوصا جوانان عزیز، مردان، زنان و اقشار مختلف در ایجاد شور، شعور و هیجان در فضاهای حقیقی و مجازی جای سپاس دارد.

وی افزود: ملت ایران در شرایطی از این آزمون بزرگ داخلی و بین‌المللی پیروز و سربلند خارج شد که بسیاری از تفکرات درصدد تضعیف نظام بزرگ اسلامی بر اثر عدم مشارکت مردم و ایجاد فشارهای بیشتر در راستای سرنگونی این درخت تنومند 40 ساله انقلاب بوده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا حضور مردم را عامل شتاب در پیشرفت کشور خواند و اذعان کرد: مردم اما با حضور به موقع و تأکید بر تشکیل مجلسی قوی و انقلابی براساس رأی خود به دوست و دشمن نشان دادند که همواره در عرصه حضور دارند و با نقش‌آفرینی به موقع کشور را از هرگونه آسیب بلکه تهدید امنیتی، سیاسی و فرهنگی مصون نگاه می‌دارند.

این مسئول در ادامه ضمن تبریک به منتخبان مردم برای حضور در مجلس یازدهم به ویژه در شرق مازندران، اضافه کرد: انتظار است تا برگزیدگان مردم با همان روحیه خدمت‌رسانی، مردم‌داری و اخلاق نیکو و تلاش مجدانه از تمامی ظرفیت‌های مردمی و بسیج منابع و جریانات سیاسی و فرهنگی انقلاب از مشاوران دلسوز و صدیق بهره برده و از این فرصت پیش آمده به منظور تقنین قوانین طراز اسلام و انقلاب براساس منویات امامین انقلاب بر نیازمندی‌های جامعه اسلامی کوشا باشند.

وی گفت: بسیج نیز همچون 40 سال گذشته آمادگی همه جانبه خود را برای حضور گسترده‌تر و موثرتر در راستای حل مشکلات کشور و رفع نگرانی‌های مردم اعلام داشته و برای کمک به منتخبان مردم در مجلس جدید نیز همچون حضور در کنار قوای دیگر برای کمک به کشور و مردم مضایقه نخواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه