اخبار داغ

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

درصد بالایی از مبتلایان به کرونا بهبود می‌یابند/ استرس سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند

درصد بالایی از مبتلایان به کرونا بهبود می‌یابند/ استرس سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند
معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه درصد بالایی از مبتلایان به کرونا بهبود می‌یابند گفت: استرس سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام ممدوحی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: ویروس کرونا یک ویروس جدید است که در بسیاری از کشورهای دنیا مشاهده شده و افرادی به این بیماری مبتلا شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به این که درصد بالایی از مبتلایان به کرونا بهبود می یابند، نیازی به استرس و نگرانی نیست چرا که استرس سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: میزان مرگ و میر این ویروس در افراد کمتر از سه درصد است و بیش از ۸۰ درصد افراد مبتلا به این بیماری بهبود می یابند که در این راستا جای نگرانی نیست.

,

وی بیان کرد: این بیماری قابل کنترل است فقط ضروری است تا افراد بهداشت فردی را به خوبی رعایت کنند و از حضور در تجمعات دوری کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.

,

ممدوحی گفت: علائم کرونا در افراد مختلف است به طوری که در برخی از افراد این علائم بیشتر و در برخی دیگر کمتر دیده می شود اما تب بالا، سرفه، گلو درد و تنگی نفس از مهمترین علائم کرونا است.

,

وی با تاکید بر این که برخی از اظهار نظرها در فضای مجازی واقعیت ندارد تصریح کرد: بهتر است شهروندان هر گونه پیام بهداشتی، اخبار و آمار و سایر اطلاعات مورد نیاز را فقط از رسانه های رسمی دنبال کنند و به برخی از اخبار غیر واقعی در فضای مجاز توجه نکنند.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهارداشت: تغذیه مناسب همیشه در همه موارد و بیماری ها توصیه می شود که در این راستا نیز افراد خوردن مایعات گرم را در نظر داشته باشند و از دسته های مختلف مواد غذایی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه