اخبار داغ

اقدام تحسین‌برانگیز جوان قمی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در قم+ تصاویر

اقدام تحسین‌برانگیز جوان قمی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در قم+ تصاویر
یکی از جوانان قمی، چند روزی است که در سطح شهر قم اقدام به ضدعفونی کردن خودروها و تاکسی‌های سطح شهر که می‌تواند عامل انتشار ویروس کرونا باشند می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، این روزها که با شیوه ویروس کرونا در قم خبرهایی از احتکار ماسک و مواد ضدعفونی توسط افراد سود جو در رسانه ها مشاهده می کنیم هستند کسانی که واژه انسانیت را به خوبی معنا می کنند.

ولی محرمی جوان قمی یکی از آن‌هایی است که در این شرایط بحرانی انسانیت را به تصویر کشیده است ، محرمی در قم یک تعویض روغنی دارد به واسطه شغلی که دارد مقداری الکل برای ضد عفونی کردن ابزار و وسایل در اختیار داشت و به جای اینکه در این شرایط این الکل را به قیمت بالا عرضه کند یک تصمیم زیبا می گیرد.

این جوان قمی چند روزی است که در سطح شهر قم حضور پیدا می کند و با دستگاه پمپ و الکلی که در اختیار دارد اقدام به ضدعفونی کردن خودروها و تاکسی های سطح شهر که می تواند عامل انتشار ویروس کرونا باشند نموده است وی حتی مغازه تعویض روغنی خود را به  ضدعفونی کردن رایگان تاکسی ها و خودروها اختصاص داده است.

محرمی که از زمان استراحت و کار خود می گذرد و به صورت خود جوش در شهر حضور پیدا می کند بسیار گرم و صمیمی با مردم برخورد می کند و صداقت در گفتارش موج می زند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوست دارم به مردم در این شرایط خدمت  کنم دوست دارم  این مسئله جا بیفتد که مردم در شرایط بحرانی باید کنار هم باشند.

محرمی افزود: داروخانه ای با من تماس گرفت و به من پیشنهاد خرید این محلول ها را با قیمت بالایی  را داد اما من نپذیرفتم و اعلام کردم فقط ماشین هایتان را رایگان ضدعفونی می کنم و شخص این الکل ها را به صورت رایگان برای ضدعفونی کردن تاکسی ها در سطح شهر استفاده خواهم کرد.

وی گفت: مردم و رانندگان از این حرکت استقبال کردند و بازخوردهای خیلی خوبی دریافت کردم که از این مسئله بسیار خوشحال شدم، واقعا نمی‌دانم به کسانی که در این شرایط اقلام مورد نیاز مردم را احتکار می کنند چه باید گفت؛ فقط مردم باید هوای هم را داشته باشند استرس نداشته باشند و صبور باشند و با نهادهای  و ارگان های دولتی همکاری داشته باشند تا این بحران را پشت سربگذاریم مسئولان هم با مردم صادق باشند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه