اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان :

ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از کروناست/ ضرورت حفظ آرامش عمومی جامعه از سوی رسانه‌ها

ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از کروناست/ ضرورت حفظ آرامش عمومی جامعه از سوی رسانه‌ها
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از بیماری کروناست که این مهم وظیفه رسانه‌ها را دو چندان می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره شیوع بیماری کرونا در برخی کشورهای جهان و ایران، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی همچون گذشته از شرایط کنونی جامعه برای رسیدن به اهداف خود بهره‌گیری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه دشمن از چنین شرایطی به نفع خود استفاده کرده و به دنبال تزریق نا امیدی در جامعه است، افزود: اصحاب رسانه برای مقابله با جنگ روانی دشمن مسئولیت بیشتری دارند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: انجام عملیات‌های روانی متعدد و القای ناکارآمدی نظام اسلامی برای مقابله با این بیماری از ترفندهای دشمنان محسوب می‌شود.

,

جعفری افزود: رسانه‌های کشور می‌توانند با تولید محتوای درست و دقیق و اطلاع‌رسانی مناسب در برابر جنگ روانی دشمن پاسخ محکمی داشته و اجازه ندهند خدمات و فعالیت‌های انجام شده زیرسئوال رود.

,

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای از الزامات مقابله با توطئه‌های دشمنان است که تلاش می‌کنند تا وضعیت نظام اسلامی را پیچیده جلوه دهند.

,

این کارشناس رسانه بیان داشت: رسانه می‌تواند با بیان واقعیت‌ها به مردم اطلاع رسانی مطلوبی داشته و از یاس و نا امیدی و ایجاد استرس در جامعه جلوگیری کند.

,

جعفری وظایف رسانه‌های کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان مهم ارزیابی کرد و گفت: ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از بیماری کروناست که این مهم وظیفه رسانه‌ها را دو چندان می‌کند.

,

وی اعتماد زدایی بین مردم و نظام را با دروغ پردازی و آمارسازی نادرست را از دیگر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: بزرگ نمایی و فشار حداکثری و هجمه‌های تبلیغاتی از دیگر توطئه‌های دشمنان است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان برضرورت حفظ آرامش عمومی و ایجاد اعتماد در جامعه از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید آمارسازی‌های رسانه‌های معاند مقابله کرده و اجازه ندهند با القای آمادر نادرست وضعیت جامعه متشنج شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه