اخبار داغ

به همت گروه های جهاد تویسرکانی انجام شد؛

توزیع بسته های سبد غذایی به ارزش ۷۵ میلیون ریال بین نیازمندان

توزیع بسته های سبد غذایی به ارزش ۷۵ میلیون ریال بین نیازمندان
بسیجیان تویسرکانی پیش از فرا رسیدن سال نو، با عشق و همدلی زودتر از زودن گرد و غبار خانه ها، دل هایشان را خانه تکانی کرده اند و این روزها بین خانواده های بی بضاعت در روستاهای محروم بسته های معیشتی توزیع می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تا فرا رسیدن عید نوروز زمان زیادی باقی نمانده است تها کمتر از ۲۲ روز، چشم برهم که بگذاریم، این چند روز پایانی سال هم به پایان می رسد و خانواده ها سفره های هفت سین خود را رو به راه می کنند، آن هم بعد از یک خانه تکانی، گاهی هم خانه تکانی دل ها زیباترین خانه تکانی ها است که زودتر از زودودن گرد و غبار از وسایل خانه انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امروز شاهد هستیم که دستگیری از ایتام، تهیه بسته های معیشتی و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده های محروم لااقل در ابتدای سال نو، از سوی خیران و جهادگران انجام می شود، آن هم در سرزمینی که عشق ورزیدن به هم نوع سرلوحه کشورهای دیگر است.

,

هر کسی که کاری از دستش بر می آید دست بر زانو گذاشته و یا علی گویان در جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین خانواده های بی بضاعت قدمی برمی دارد، این خیران و جهادگران می خواهند دل هایشان هم بر سر سفره های هفت سین نو نوار شود.

,

, ,

امروز به سراغ یکی از حوزه های مقاومت بسیج در تویسرکان می رویم تا با فرمانده این حوزه درباره بسته های معیشتی توزیع شده بین محرومان به گفت و گو بنشینیم.

,

مهدی دارایی فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ از همکاری جهادگران این حوزه در قالب گروه جهادی حضرت ولی عصر(عج) با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تهیه بسته های معیشتی خبر داد.

,

وی گفت: خوشبختانه با کمک خیران و جهادگران و به ویژه همراهی همیشگی کمیته امداد موفق به تهیه ۵۴ بسته معیشتی شامل اقلام مورد نیاز و مایحتاج شب عید برای خانواده های بی بضاعت شدیم.

,

فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان با اعلام اینکه هزینه این سبدهای غذایی ۷۵ میلیون ریال است، اظهار کرد: این بسته ها بین خانواده های بی بضاعت روستاهای محرومِ تابعه حوزه مقاومت شهید مدنی توزیع شده است.

,

فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان افزود: برخی از خانواده های بی بضاعت زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند که سعی شده با شناسایی این خانواده ها تعدادی از بسته های معیشتی نیز بین آنان توزیع شود.

,

, ,

دارایی از خیران خواست مانند همیشه یار و یاور جهادگران بسیجی در کمک رسانی به محرومان باشند و در روزهای باقی مانده تا آغاز سال نو کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار نهادهای حمایتی و یا پایگاه های مقاومت بسیج به منظور کمک رسانی بیشتر به محرومان قرار دهند.

,

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور خیران نیک اندیش در روزهای آینده نیز بسته های معیشتی دیگری تهیه و بین نیازمندان به ویژه در روستاهای محروم توزیع شود.

,

به گزارش عصر همدان؛ بیاییم با هم، هم قسم شده، هر کدام از ما بخشی از مایحتاج شب عید یک خانواده محروم را متقبل شویم تا دلی شاد شود و پدری در برابر فرزندان و همسرش خجل نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه