اخبار داغ

مدیرکل تعاون و کار کرمانشاه خبر داد

پیش‌پذیرش بیش از ۴۰۰۰ طرح اشتغالزایی روستایی در کرمانشاه

پیش‌پذیرش بیش از ۴۰۰۰ طرح اشتغالزایی روستایی در کرمانشاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پیش‌پذیرش بیش از ۴۰۰۰ طرح اشتغالزایی روستایی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون سهمیه مصوب استان برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: با توجه به تسهیلات مذکور چهار هزار و ۷۷۸ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۹ نفری پیش پذیرش شده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از انعقاد سه هزار و ۴۴۲ قرارداد خبر داد و بیان داشت: تاکنون ۳۲۶ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان برای اجرای سه هزارو ۳۴۶ طرح با اشتغالزایی برای پنج هزار و ۹۲۹ نفر پرداخت شده است.

,

این مسئول گفت: شهرستان هرسین با پرداخت ۲۹ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای اجرای ۷۰۸ طرح با پیش بیی اشتغال یک هزار و ۲۳۱ نفر بیشترین سهم در جذب اشتغال روستایی و عشایری وسرپل ذهاب با پرداخت ۱۲ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان برای اجرای ۷۳ طرح با ۱۸۱ مورد اشتغالزایی کمترین سهم پرداختی‌ها را به خود اختصاص دادند.

,

عزیزی عنوان کرد: به ترتیب درصد پرداخت نسبت به سهمیه در شهرستان کنگاور ۱۴۰، صحنه ۱۳۲، روانسر ۱۱۳، گیلانغرب ۱۰۱، قصرشیرین ۱۰۰، دالاهو ۹۵، کرمانشاه ۹۴، اسلام آبادغرب ۹۰، پاوه ۸۹، سنقر ۷۷، جوانرود ۶۶، ثلاث باباجانی ۵۲ بوده است.

,

این مسئول درباره عملکرد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک بانک عامل، گفت: سهمیه مصوب و تخصیصی صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۷۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پیش پذیرش یک هزار و ۳۴ طرح با پیش بینی اشتغال سه هزار و ۲۰۸ نفر خبر داد و بیان کرد: ۷۵ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان برای اجرای ۶۸۵ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۶۸۹ نفر پرداخت شده است.

,

وی سهمیه ابلاغی و تخصیص داده شده به بانک کشاورزی را ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: یک هزار و ۴۲۷ طرح با پیش بینی اشتغال سه هزار و ۱۱۳ نفر پیش پذیرش شده است.

,

عزیزی گفت :۱۴۰ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان برای اجرای ۹۶۲ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۵۸۳ نفر پرداخت شده است.

,

این مسئول ادامه داد: سهمیه پست بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است و این بانک ۹۰۵ طرح با پیش بینی اشتغال دو هزار و ۴۷۸ نفر پیش پذیرش کرده است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۵۴ میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان برای اجرای ۵۷۳ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۱۳۴ نفر از سوی پست بانک پرداخت شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه سهمیه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بانک توسعه تعاون ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده، افزود: از سوی این بانک یک هزار و ۴۱۲ طرح با پیش بینی اشتغال دو هزار و ۸۶۰ نفر پیش پذیرش شده است.

,

عزیزی گفت: بانک توسعه تعاون ۵۴ میلیارد و ۹۹۴ میلیون تومان برای اجرای یک هزار و ۱۲۶ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۵۲۳ نفر پرداخت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه