اخبار داغ

فرماندار زنجان:

شهردار منتخب زنجان استعفا داد/ شورای شهر انتخاب شهردار را در دستور کار قرار دهد

شهردار منتخب زنجان استعفا داد/ شورای شهر انتخاب شهردار را در دستور کار قرار دهد
فرماندار زنجان با اشاره به استعفای شهردار منتخب زنجان گفت: شورای شهر انتخاب شهردار را در دستور کار قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به استعفای شهردار منخب شورای شهر، اظهار کرد: شهردار منتخب، نامه ای را خطاب به شورای شهر نوشته‌اند و رونوشت آن به نیز به دفتر بنده ارسال شده که دلیل انصراف از منصب شهرداری را انشقاق موجود در شورا عنوان کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بیان کرد: شهردار منتخب در استعفا نامه خود عنوان کرده است که علاقه مند بوه زمانی که در منصب شهرداری قرار می‌گیرد در شورا اجماع باشد و اعضای شورای شهر کمک کنند چرا که امورات شهرداری بدون کمک و همدلی اعضای شورا ممکن نیست.

,

عسگری با بیان اینکه امروز استعفای شهردار منتخب را در جلسه شورای شهر رسما اعلام کردیم، خاطرنشان کرد: با استعفای شهردار، شورای شهر انتخاب شهردار را باید در ستور کار قرار دهد.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه سهندعلی فلاح دلیل استعفای خود را ایجاد شرایط جدید در شورای شهر بعد از انتخاب خود اعلام کرده است، تصریح کرد: فلاح احساس کرده است که در شورا آن انسجام لازم برای حمایت از شهردار منتخب برای طی مسیری که در پیش دارد و برنامه هایی که تدوین کرده بود، وجود ندارد.

,

عسگری با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای شهر زنجان، افزود: عباس راشاد به‌عنوان رئیس شورای شهر، احمد نصیری به عنوان نائب رئیس شورا شهر و رزاق محمدی به عنوان منشی شورای شهر انتخاب شدند.

,

وی با بیان اینکه در شورای شهر همدلی خوبی ایجاد شده و توافق خوبی بین اعضای شورا ایجاد شده، ابراز کرد: رزاق محمدی به استناد تبصره ذیل ماده 7 به عنوان عضو علل بدل فعلا به شورا وارد شدند.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه در برخی از کمیسیون ها باید رئیس و اعضای کمیسیون ها مجددا انتخاب شود، خاطر نشان کرد: این امر نیز در دستور کار شورا قرار گرفت.

,

وی با بیان اینکه یک نفر از شورای شهر باید به عضویت شورای شهرستان انتخاب شود، تصریح کرد: منتظر هستیم شورای شهر این کار را صورت جلسه کرده و به ما اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه