اخبار داغ

تامین ۱۰۰ هزار دستکش یکبار مصرف توسط کارآفرین بجنوردی

تامین ۱۰۰ هزار دستکش یکبار مصرف توسط کارآفرین بجنوردی
یکی از کارآفرینان بجنوردی تعداد یکصد هزار دستکش یکبار مصرف برای توزیع در بین مردم خریداری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرپور، یکی از کارآفرینان نمونه استانی در زمینه برگ مو و محصولات باغی و صادرکننده محصولات فراوری شده به خارج از کشور در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: اگر در حال حاضر در زمینه شغلی ام جایگاهی دارم از برکت محصولات و مردم استان خراسان شمالی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امیرپور، یکی از کارآفرینان نمونه استانی در زمینه برگ مو و محصولات باغی و صادرکننده محصولات فراوری شده به خارج از کشور در گفتگو با خبرنگار , عصراترک, عصراترک,  اظهار داشت: اگر در حال حاضر در زمینه شغلی ام جایگاهی دارم از برکت محصولات و مردم استان خراسان شمالی بوده است.,

وی ادامه داد: در شرایط فعلی با وجود بیماری کرونا برخود واجب دانستم با ورود به این زمینه بخشی از دینی که به این مردم داشتم را در حد توانم ادا کنم.

,

امیرپور اضافه کرد: تعداد یکصدهزار دستکش یکبار مصرف و پد الکل در بجنورد خریداری شده که برند این دستکش و پد الکل مورد تایید مرکز بهداشت و غذا و دارو استان قرار گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه این اقلام به صورت پک در اختیار مردم قرار داده می شود، گفت: در هر بسته پنج جفت دستکش یکبار مصرف و پد الکل گذاشته شده که بعد از اتمام بسته بندی طی امروز یا فردا در بین مردم، اداره ها، بانک ها، رانند های تاکسی و ... به صورت رایگان توزیع می شود.

,

امیرپور گفت: همچنین تقاضای خرید ماسک نیز داده شد که باتوجه به کمبود این محصول در بازار موفق به خرید آن نشدم که در خواست داده شد که در صورت فراهم شدن این محصول هزینه خرید آن را تقبل خواهم کرد.

,

وی افزود: از خیرین محترم تقاضا می‌شود در این عرصه وارد شوند و یاری گر باشند تا بتوانیم لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم را به شرایط بهتری بین مردم توزیع کنیم.

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه