اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان:

خسارت ۲۰ تا ۷۰ درصدی به ۷۰۹ منزل مسکونی در بارندگی‌های اخیر/ ۴۰ خانواده اسکان اضطراری پیدا کردند

خسارت ۲۰ تا ۷۰ درصدی به ۷۰۹ منزل مسکونی در بارندگی‌های اخیر/ ۴۰ خانواده اسکان اضطراری پیدا کردند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 709 اماکن مسکونی فرسوده شهری و روستایی از 20 تا حدود 70 درصد صدمه و خسارت وارد شده است که تیم های ارزیای در حال بررسی آن ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شیشه‌فروش در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به بارش های شب گذشته اصفهان اظهار کرد: شب گذشته در مناطق غربی بارش باران استان داشتیم و با توجه به پیش بینی هواشناسی 350 تیم امدادی و عملیاتی از هلال احمر، فوریت های پزشکی، راهداری و شهرداری ها در جاده ها و سطح شهرها، آماده باش بودند؛ جلسه ستاد مدیریت بحران را برگزار کردیم و تیم ها فعال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هشدارهای متعددی دادیم، از طریق پیامک به ساکنین در مراکز خطر و در کنار روخانه های خروشان تاکیدهای داشتیم که با بارش زیاد باران در ساختمان های فرسوده نباشند و قبل از سفر وضعیت آب و هو را بسنجند و این نکات تاکنون ابلاغ شده است.
,
 
,
وی افزود: شب گذشته بارش باران در مناطق غرب استان را داشتیم و طبق گزارش ها بارندگی در مناطق خوانسار، گلپایگان، چادگان، بویین میاندشت و فریدن و فریدوشهر بوده و بیشترین بارش فریدونشهر تا 70 میلیمتر بارش ثبت شده است.
,
 
,
شیشه فروش بیان کرد: 82 مورد امدادرسانی به ماشین های گرفتار در جاده و خانواده هایی در بارندگی بودند انجام شد؛ 40 خانواده اسکان اضطراری پیدا کردند و هلال اهمر اقلام مورد نیاز و امدادی ارائه کرد.
,
 
,
وی با اشاره به خسارت های وارد از بارش های شب گذشته تصریح کرد: 709 اماکن مسکونی فرسوده شهری و روستایی از 20 تا حدود 70 درصد صدمه و خسارت وارد شده است که تیم های ارزیای در حال بررسی آن ها هستند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده، خسارت جانی نداشتیم و این خسارت مالی هم با توجه به بررسی بنیاد مسکن در آینده کمک هایی به افراد دچار خسارت ها سیل داده می شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه