اخبار داغ

مدرس داوری فدراسیون فوتبال:

رای بازی سپاهان و پرسپولیس دو حالت می تواند داشته باشد

رای بازی سپاهان و پرسپولیس دو حالت می تواند داشته باشد
مدرس داوری فدراسیون فوتبال گفت: این بازی یا سه بر صفر به سود پرسپولیس و یا تکرار خواهد شد؛ اگر سه بر صفر شود یعنی سپاهان مدارکی نداشته است؛ اما اگر سپاهان مدارکی داشه باشد که نتوانسته به موقع حضور پیدا کند در کمیته انضباطی همراه با گزارش ناظران و گزارش تیم مهمان و میزبان بررسی خواهد شد و بعد رای صادر می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج نظری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: طبق قانون اگر تیمی در راس ساعت مقرر بازی حاضر نشود، بازنده است مگر اینکه مدارکی داشته باشد که کمیته انضباطی آن ها را بررسی و پیگیری  و بر اساس آن رای صادر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدرس داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر تیمی در یک بازی نتواند حضور پیدا کند و بتواند دلیل عدم حضور خود را با توجه به اسنادی که دارد در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد، امکان تکرار بازی وجود دارد.
,
 
,
ناظر لیگ برتر در ادامه تصریح کرد: حال باید دید تیم سپاهان وضعیتش چگونه بوده است و آیا تماشاگران اجازه حضور ندادند و یا علت دیگری داشته است.
,
 
,
نظری در ادامه با بیان اینکه مقررات در دل قانون است، بیان کرد: فدراسیون فوتبال یک سری قوانین دارد که به نماینده های خود می گوید آن را اجرا کنید؛ اگر تیمی دیر آمد تا نیم ساعت و اگر اطلاع پیدا کردید که در حال آمدن است نیم ساعت دیگر صبر کنید.
,
 
,
ایرج نظری در ادامه بیان کرد: این بازی یا سه بر صفر به سود پرسپولیس و یا تکرار خواهد شد؛ اگر سه بر صفر شود یعنی سپاهان مدارکی نداشته است؛ اما اگر سپاهان مدارکی داشه باشد که نتوانسته به موقع حضور پیدا کند در کمیته انضباطی همراه با گزارش ناظران و گزارش تیم مهمان و میزبان بررسی خواهد شد و بعد رای صادر می شود.
,
 
,
مدرس داوری فدراسیون فوتبال گفت: نماینده فدراسیون به عنوان چشم و گوش فدراسیون است؛ هیچ داور و نماینده ای که برای یک بازی می آیند، قصد ندارد یک بازی انجام نشود و هیچ چیز بدتر از این نیست که داورها و نماینده فدراسیون بیایند اما بازی انجام نشود.
,
 
,
نظری در پایان گفت: باید تحقیقات خوبی شود تا حق هیچ تیمی پایمال نشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه