اخبار داغ

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیمار فوتی بر اثر کرونا در کرمانشاه نداشتیم

بیمار فوتی بر اثر کرونا در کرمانشاه نداشتیم
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا کنون بیمار فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در این استان نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: روز گذشته ۱۰ مورد آزمایش ابتلاء به کرونا را در مرکز تشخیص کرمانشاه انجام دادیم که خوشبختانه منفی بودند و امروز نیز ۶ مورد دیگر تحت آزمایش قرار گرفتند که تا غروب نتیجه آزمایش آنها مشخص خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: افرادی که جواب آزمایش کرونای آنها منفی بود بلافاصله اعلام می‌کنیم ولی افرادی که جواب آزمایش اولیه آنها مثبت است یک بار دیگر مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

,

این مسئول بیان داشت: خوشبختانه تا امروز مورد فوت شده بر اثر این ویروس در استان کرمانشاه نداشتیم و مواردی را که مشکوک بودند باید کرونا مثبت آنها را آزمایشگاه تشخیص دهد.

,

شکیبا تصریح کرد: نتیجه تعدادی از نمونه‌هایی که قبلاً کیت آزمایش آنها برای تهران ارسال شده بود به دلیل ترافیک کار فعلاً اعلام نشده است اما از دیروز آزمایشات که انجام دادیم و خوشبختانه خیلی سریع نتیجه آنها اعلام‌شده است.

,

وی با بیان اینکه تمهیدات خوبی در شهرستانها اندیشیده شده است، گفت: تاکنون هر کاری که انجام دادیم برای کل استان در نظر گرفته شده است و در نوار مرزی و ۵ مرز مشترکی که استان کرمانشاه با کشور عراق دارد تمام نیروهای مراقبتی از روز اول که زنگ هشدار در استان به صدا در آمد حضور پیدا کردند و خدمات شایسته ارائه می‌دهند.

,

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمبود ماسک را تنها مربوط به استان کرمانشاه ندانست و ادامه داد: این مشکلی است که کل کشور با آن مواجه هستند و با همکاری معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی طی چند روز آینده مرتفع خواهد شد.

,

شکیبا با اشاره به اینکه بسیاری از این نیازها کاذب هستند، بیان داشت: استفاده از ماسک برای هر فردی لازم نیست بلکه برای افراد بیمار و یا کسانی که مستقیم با بیمار ارتباط دارند ضروری است.

,

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اوضاع تحت کنترل است اما کنترل این بیماری مشکل است و بسیج مردمی را می‌طلبد.

,

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین به مردم‌توصیه کرد که به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و چرا که عده‌ای هستند که در این فضا سلامت مردم را هدف قرار گرفتند و با اخبار کذب قصد تنش در ذهن‌مردم را دارند.

,

ملاقات از بیماران در بیمارستان‌های کرمانشاه ممنوع است

, ملاقات از بیماران در بیمارستان‌های کرمانشاه ممنوع است,

بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اظهار داشت: به منظور جلوگیری از انتقال ویروس بیماری کرونا هر گونه ملاقات از بیماران ممنوع است.

,

وی گفت: این اقدام برای جلوگیری از انتقال ویروس و ابتلای به بیماری‌های قابل انتقال ضروری است.

,

روشنی افزود: شرایط حال حاضر ایجاب می‌کند مردم از حضور در بیمارستانها به ویژه برای ملاقات دوری کنند تا از انتشار بیماری‌های ویروسی به خصوص بیماری کرونا جلوگیری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه