اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

راه ارتباطی ۲۷۷ روستای سیلاب‌زده لرستان مسدود است

راه ارتباطی ۲۷۷ روستای سیلاب‌زده لرستان مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: راه ارتباطی ۲۷۷ روستا مسدود است که تلاش راهداران برای بازگشایی روستاهای باقی‌مانده ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، عباس شرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش راهداران استان لرستان و چند استان معین برای مهار سیل و ساماندهی خسارات وارده همچنان ادامه دارد اظهار داشت: پنج دستگاه از پل های موقت مسیر سیل با اقدامات پیشگیرانه راهداری حفظ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: در چهار روز اخیر ۴۰۰ راهدار در قالب ۴۰ تیم فعال با ۲۸۸دستگاه ماشین آلات مشغول خدمت رسانی هستند که علیرغم افزایش شدید سطح آب رودخانه های استان و طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی، با توجه به آمادگی راهداری لرستان و شناسایی نقاط بحرانی، تاکنون انسداد و آبگرفتگی قابل توجهی به جز در محور قدیم خرم آباد- پلدختر گزارش نشده است و تلاش راهداران بدون وقفه ادامه دارد.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عنوان کرد: با توجه به تجربیات سیل گذشته، شامگاه دوشنبه پنجم اسفند ماه در اقدامی پیشگیرانه با تخریب خاکریز پل های موقت ورپل شاهیوند شهرستان چگنی، زیودار، کلات زیودار، چم مهر و بابازید شهرستان پلدختر به منظور هدایت بخشی از آب رودخانه از طریق کانال ایجاد شده، این پلها از خطر تخریب حفظ شدند.

,

وی گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران جهت رفع آبگرفتگی، ریزش و رانش های محورها، کمترین انسداد راه به ویژه راه روستایی نسبت به حجم سیل صورت گرفت تعداد زیادی از روستاها بلافاصله بازگشایی شدند و در حال حاضر راه ارتباطی ۲۷۷ روستا مسدود است که تلاش راهداران برای بازگشایی روستاهای باقی مانده ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه