اخبار داغ

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با کرونا در استان تهران مطرح کرد؛

استمرار تعطیلی مدارس استان تهران / موافقت با مرخصی‌ و دورکاری‌

استمرار تعطیلی مدارس استان تهران / موافقت با مرخصی‌ و دورکاری‌
فرمانده ستاد عملیات مبارزه با کرونا در استان تهران گفت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار شده است تا استمرار تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در تهران برقرار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی، روز پنج شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی مقابله با کرونا در استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد هم افزایی و انسجام بین تمام دستگاه‌ها در پایتخت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به مهم‌ترین مصوبات جلسات برگزار شده در راستای پیشگیری ویروس کرونا در پایتخت گفت: در این جلسه پیشنهاد شده است کلیه مرخصی مدیران ارشد تهران تا اطلاع ثانوی لغو شود و همچنین تمامی دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات خود را در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا در پایتخت اعلام کنند و همچنین وظایف تمامی دستگاه‌ها هم باید هر چه زودتر مشخص شود.

,

زالی تصریح کرد: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار شده است تا استمرار تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در تهران برقرار باشد و همچنین پیشنهاد تعطیلی نماز جماعت در مساجد و تعطیلی دوره‌ای نماز جمعه در استان تهران و همچنین تعطیلی زیارت بقاع متبرکه در پایتخت در این جلسه عنوان شد و این موارد هم به دلیل جلوگیری از تجمع‌های زیاد و انتقال این بیماری است.

,

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: همچنین در این جلسه عنوان شد تمامی دستگاه‌های اجرایی برای افراد و کارکنان شأن را که در معرض خطر هستند تدابیر لازم را بیندیشند و همچنین با مرخصی و دورکاری افراد موافقت کنند.

,

وی گفت: در این جلسه مصوب شد به کارکنان جانبازان شیمیایی مرخصی بدون کسر از حقوق دهند چراکه این افراد در معرض بیشتری برای درگیر شدن با این بیماری هستند.

,

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا افزود: استفاده از ظرفیت‌های کلیه دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است و به زودی بیشتر از قبل برای مقابله با این ویروس آماده می‌شویم.

,

وی افزود: همچنین به سازمان زندان‌ها ابلاغ کرده‌ایم اگر زندانیان بتوانند گواهی سلامت از پزشک بگیرند به مرخصی بروند تا بتوان محیط زندان را بیشتر کنترل کرد.

,

زالی افزود: همچنین به تمامی پادگان‌ها ابلاغ شده است که بهداشت محیط پادگان را بیشتر از قبل رعایت کنند و وسایل و مواردی که برای بهداشت فردی سربازان لازم است به آنها داده شود.

,

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا در پایان توصیه کرد: مردم به شدت از سفر پرهیز کنند چون می‌توانند عامل انتقال ویروس کرونا از شهری به شهری دیگر شوند همچنین بدن خودشان در سطح آسیب پذیری بالاتری قرار می‌گیرد.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه