اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری استان البرز؛

30 مورد بهمن در محور کرج– چالوس به واسطه بارش برف اخیر رخ داد

30 مورد بهمن در محور کرج– چالوس به واسطه بارش برف اخیر رخ داد
مجتبی حاجیان گفت: محور چالوس تا گچسر در حال حاضر بازگشایی شده است و از گچسر تا کندوان همچنان مشغول برداشت بهمن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای البرز همزمان با بارش برف در استان درباره اقدامات انجام شده این دستگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: محور چالوس تا گچسر در حال حاضر بازگشایی شده است و از گچسر تا کندوان همچنان مشغول برداشت بهمن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مجتبی حاجیان با اشاره به اینکه حجم بهمن در محور کرج - چالوس بسیار زیاد است، افزود: همکاران ما در تلاش هستند تا بهمن در این منطقه جمع و مسیر پاکسازی و کل مسیر چالوس بازگشایی شود. 
,
 
,
وی به وقوع 30 بهمن در بارش برف اخیر در چالوس اشاره کرد و اظهار داشت: محورهای روستایی با مشکل چندانی روبرو نیستند و در دیدزین و ارنگه رود با مشکلات ناشی از بارش برف مواجه بودیم که بهمن در این مسیرها پاکسازی شده است. 
,
 
,
حاجیان تصریح کرد: عوامل راهداری تمام توان خود را روی محور اصلی چالوس متمرکز کرده اند و پس از بازگشایی این مسیر، راه های روستایی که بعضا با مشکل همراه شده اند هم مورد بررسی قرار می گیرند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تا کنون انسداد راه روستایی در البرز به ما گزارش نشده است، گفت: در سایر محورهای استان تردد برقرار است و در حال حاضر 20 دستگاه ماشین آلات 40  نیروی انسانی در حال فعالیت هستند. 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه