اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود:

وضعیت بیمارستان لنگرود از شهرهای همجوار خیلی بهتر است/ همه پرستاران سرکار هستند؛ مشکلی نیست

وضعیت بیمارستان لنگرود از شهرهای همجوار خیلی بهتر است/ همه پرستاران سرکار هستند؛ مشکلی نیست
غلامپور در رابطه با ناراحتی برخی از پرستاران، گفت: همانطور که یک فرزند در خانواده حق دارد به والدینش گله و شکایتی بکند، این افراد هم یک ناراحتی داشتند و ما صحبت کردیم و قضیه حل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، یکی از شهروند خبرنگاران ۸دی که مادرش به دلیل شرایط حاد تنفسی در این بیمارستان بستری شده است با تصویری از گلایه و ناراحتی تعدادی از کادر پرستاری و خدماتی بیمارستان لنگرود به دلیل کمبود نیرو و امکانات خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

, , ,

در همین رابطه رامین غلامپور سیگارودی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود به خبرنگار 8دی، گفت: همانطور که یک فرزند در خانواده حق دارد به والدینش گله و شکایتی بکند، این افراد هم صبح امروز آمدند یک ناراحتی داشتند و ما صحبت کردیم؛ قضیه حل شد.

,

وی افزود: در حال حاضر همه این افراد سرکارشان هستند و مشکلی نیست.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود در خصوص وضعیت بیمارستان لنگرود، بیان کرد: این اطمینان را به مردم می دهم که وضعیت این بیمارستان مطمئنا از وضعیت بیمارستان های همجوار ما خیلی بهتر است.

,

غلامپور ادامه داد: درست است که ما هم مشکلاتی داریم، مدعی نیستیم که بی عیب هستیم ولی من مطمئنم وضعیت ما به طور نسبی از شهرهای همجوار ما خیلی بهتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه