اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران خبر داد

توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی از 10 اسفند در شهرستان‌های مازندران

توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی از 10 اسفند در شهرستان‌های مازندران
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا از توزیع پک‌های بهداشتی و درمانی (ماسک و محلول ضدعفونی کننده) از شنبه هفته آینده در شهرستان‌های استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید لزگی در گفتگو با خبرنگار بلاغ از راه اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات مردم و نیز مشاوره درباره کرونا ویرویس خبر داد و افزود:‌ علوم پزشکی استان سامانه  34407 راه اندازی  کرد و 20 پزشک از بسیج جامعه پزشکی استان به صورت شبانه روزی درحال حاضر آماده پاسخگویی به سوالات مردم درباره کرونا ویروس هستند.

وی با بیان اینکه این سامانه با هدف کم کردن استرس و بار روانی جامعه راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد:‌وحشتی که در جامعه  ایجاد شده مبنای علمی ندارد لذا همه مردم می‌توانند با ارتباط با این سامانه پاسخ سوالات خود درباره  این ویروس و نیز از راه‌های پیشگیری باخبر شده و اگر علائمی در خود مشاهده میکنند با پزشکان مشورت کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا در ادامه از توزیع  پک‌های بهداشتی و درمانی (ماسک و محلول ضدعفونی کننده) از شنبه خبر داد و یادآور شد: ‌58 تیم شهید رهنمون از شرقی‌ترین مناطق محروم مازندران تا غربی‌ترین استان آماده بوده که  در هر ساعت از شبانه روز نیز پاسخگوی مردم هستند و به این مناطق محروم سرکشی می کنند.  

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا با اشاره  به اعلام آماده باش وزرات بهداشت و بهداشت و درمان سپاه افزود:‌بسیج جامعه پزشکی در چند حوزه کار‌های خوبی انجام داده است اولین کار تولید سمپل های اموزشی برای گروه های خاص مثل افراد سالمند، مادران باردارو شیرده، دانشجویان، سربازان، دانش آموزان، مهد کودک‌ها و کودکستان‌ها و نیز برای عموم که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت است، در سطح کانون های شهرستان ها، بیمارستان‌ها توزیع و از ظرفیت فضای مجازی هم در این کار استفاده شده است.

لزگی با اشاره به اینکه از ظرفیت دکتر فرهنگ بابا محمودی متخصص بیمار‌های عفونی که  عضوهیئت علمی دانشگاه و عضو شورای اندیشه ورز هم هستند، در این کار استفاده شده است، اضافه کرد:‌برای 12 شهرستان کارگاه‌های آموزشی برای کادر درمانی بیمارستان‌ها برگزار شد تا کشیک های درمان ،پرستاران و اورژانس ها آمادگی لازم را داشته باشند و در هفته آینده برای کل استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه