اخبار داغ

مسئول برنامه کنترل و مراقبت از پیشگیری کرونا در لرستان:

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در لرستان به ۳ نفر رسید

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در لرستان به ۳ نفر رسید
مسئول برنامه کنترل و مراقبت از پیشگیری کرونا در لرستان از افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در لرستان به ۳ نفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به سخنان سخنگوی وزارت بهداشت مبنی بر آمار مبتلایان در استان لرستان به پنج نفر رسیده اظهار داشت: سخنگوی وزارت بهداشت طی سخنانی به اشتباه اعلام کرد سه مورد جدید به  آمار مبتلایان استان لرستان اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در استان لرستان با توجه به افزایش تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا و ارسال نمونه های این بیماران جهت آزمایش یک نفر دیگر به آمار مبتلایان استان اضافه شده است.

,

مسئول برنامه کنترل و مراقبت از پیشگیری کرونا در لرستان عنوان کرد: علاوه بر دو موردمثبت که روز گذشته اعلام شد شب گذشته نتیجه آزمایش  یک پیرمرد ۸۰ ساله الشتری  نیز مثبت اعلام شده که در بیمارستان عشایر خرم آباد تحت مراقبت است وضعیت خوبی دارد.

,

وی بیان کرد: طی تماسی که با وزارت بهداشت داشتیم گفتند تعداد مبتلایان استان از طرف سخنگوی وزارت بهداشت اشتباه بیان شده و جواب تست بیماران  مشکوک به کرونا در استان لرستان  تا این لحظه سه نفر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه